(Part 8)
Selepas beberapa hari sulli ditahan di wad akhirnya hari ini jugak sulli dibenarkan pulang Sana tolong sulli kemas kemas. Yoona dan puan choi stay dirumah untuk sambut sulli pulang. Tuan choi and siwon ada urusan penting so tak dapat jemput sulli. So sulli pulang bersama sana,jihoon,jimin and v selesai berkemas mereka pergi ke kereta jimin pulang sendiri sebab ada urusan tiba- tiba...
"Jihoon ah berhenti kat kedai tu" tunjuk sulli jihoon pon berhenti di depan kedai kek,.. "Sana jom kita beli kek" ajak sulli "Jom!!" Lalu sulli dengan pantas pon masuk ke kedai kek...
"So bro macam mana?" Tanya jihoon sambil smirk
"Macam mana apa?" V pura - pura tak tahu lalu jihoon pon ketuk v dengan separna " kau dengan sulli lah bodoh" kata jihoon geram... V senyum petak "dah OK" jawab v semangat..
"Macam mana?" Tanya jihoon penasaran..
"Macam ni"
Flashback
"Bw....bwii" panggil sulli lemah
"Ye sul" jawab v sambil belai rambut sulli dengan sayang..
"Maafkan pasal tak bagitahu pasal Minho oppa maafkan sul sebab tinggal kan bwii macam tu je dan ucap kan selamat tinggal melalui surat je..." Kata sulli sedih..
"Tak sul tak salah yang salah bwii sebab tak dengar penjelasan sul dulu and tuduh sul bukan - bukan padahal bwii dah tahu sangat sikap sull but v stupid... Hmm"
"Oppa makin kurus " Tanya Sulli dengan muka polos... V yang dengar Sulli panggil dia dengan sebutan "oppa" terus tersenyum..
"Jadi sull dah maafkan oppa lah kan? Tanya v dengan senyuman yang terlepas ...
" eh sapa kata? " kata Sulli polos
"Hm dah sul dah panggil v oppa tadi" v terus pout end tunduk
"BHAHA MESTI LAH DAH DASAR ANAK MANJA" kata Sulli sambil ketawa...
"Sulli" ~~ panggil v dengan halus and smirk
"Hm?" Sulli faham apa bila v smirk
"Oppa ...n....not..now" kata sulli gagap
"Yes now!!!" terkam v lalu kiss Sulli dengan ganas....
Flashback End
"Tahniah bro" jihoon dan v membuat hight five
"You too bro" ucap bwii
Lepas tu sana and Sulli masuk kereta..
"Apa kes ni?" Tanya sana
"Ada apa apa yang kitaorang terlepas ke?" Balas Sulli pula ..kemudian jihoon sempat smirk ke arah Sulli sebelum hidup kan enjin Sulli faham maksud jihoon tu
"Bwii~" panggil sulli halus bwii pura pura tak tahu .. Sulli bagi kek kat sana and.....
"SINI KAU ALIEN TAK GUNA" !!! Dan terjadi lah pergaduhan antara kucing jantan and betina... Sana dan jihoon buat tak tahu je~~~
And the TaeSull and JiSana pon sampai rumah sulli minggu ni cuti sekolah so diorang tak balik dorm..
"Annyeong appa omma pakcik siwon and makcik yoona" tegur sulli riang....
"Nae annyeong " jawab mereka serentak ... Puan choii nampak v and sulli berpegang tangan "yeobo ah tengok tu" panggil puan choi and tunjuk kepada tuan choi .. Tuan choi faham lalu tersenyum ke arah v . v faham dia balas senyuman and genggam lagi kuat tangan sulli... "Wae oppa?" Tanya sulli blur v senyum saja....
Malam tu mereka berlapan makan malam dengan penuh gembira....
Esok Pagi nya....
Sulli bangun macam biasa sulli ke dapur "pagi omma" tegur sulli dalam kaadaan mengantuk.. "Uncle siwon dengan aunty yoona mana?"
"Pagi sulli ah diorang? Diorang dah balik sebab siwon ada mensyuarat jihoon and sana pon join gerak pagi tadi sebab sana kata risaukan abang dia siapa dia? Ming ming? Eh jimin ha jimin jihoon teman kan dia"
"Oh bwii oppa?" Tiba tiba datang dari belakang and tutup mata sulli dengan tangannya..
"Your prince here ~ why? Miss me baby?" Kata v sambil senyum Petak
"Er mana ada siapa je yang nak rindukan dia orang gila je rindu kan alien pelik macam oppa ni?" Kata sulli mengelak v yang tak leh terima kata kata sulli terus angkat sulli gaya bridal...
"Arghhh v turunkan sul huwaa malu lah appa dengan omma sul tengok" jerit sulli Tuan choi yang tiba - lalu tersenyum sebab puterinya dah kembali~
"Yeobo ah waeyo?" Tegur puan choii . Tuan choi tunjuk arah v dan sulli "biarkan lah yeobo biasa lah anak muda kan " jawab puan choi sambil ketawa..
"Mengaku cepat yang culcul miss v"
"Kalau sul taknak v nak buat apa?" Kata sulli tak nak kalah
"Tak nak ? Hm" v smirk
"YELAH SUL MISS BWII SANGAT!!" jerit sul
"I miss you more baby" jawab v sambil senyum bangga dan sulli pout tanda protes and.....
"Chu ~" ha tu denda sebab pout cute pie~ kata v lalu ke ruang tamu sulli still terpaku sebab tuan dan puan choi ada dekat situ..... Then sulli melihat appa and ommanya dibalas dengan pura pura tak nampak
"BWII!!!" jerit sulli blushing sedangkan v? Dia tengah sedap gelak besar kat ruang tamu .
TBC
AKHIRNYA SULLI DAN V BERSATU SEMULA BUT ADA KAH KEBAHAGIAN AKAN KEKAL OR???? Papai ^^
YOU ARE READING
Can I Love You Again ?
RandomKim Taehyung : seorang yang baik ,kacak and permain bola keranjang dia juga mempunyai banyak fans dia ni berkawan baik dengan park jimin and park jihoon and tapi dia mempunyai gf betul ke???? Choi Sulli : seorang pelajar miskin yang berjaya masuk s...