Please Forgive Me

26 3 0
                                    

(Part 6)

    "Sulli!!!" Jerit Sana panik lepas tengok mulut sulli berbuih - buih .... Dengan cepat sana call jimin.. "Hallo h....hiks...oppa..kat...ma..mana?" Tanya Sana sambil teresak - esak

"Oppa makan kat luar dengan Vhoon ni waeyo? Ni mesti baru lepas tengok cerita hantu ni kan? Sebab tu nangis " jawab jimin sambil ketawa..

"Bukan lah!!" Jerit sana..

"Dah tu " Tanya jimin sambil garu dalam telinga dia sebab jeritan sana

"S...Sulli...mu....lut....dia..Ber..buih" kata sana sambil nangis

"APA?!! OK WAIT OPPA DATANG SEKARANG SANA TUNGGU EH" jimin terus off call...

"Wey apasal ni? Adik kau sakit ke?" Tanya v

Tak dia kata mulut sul berbuih - buih" kata jimin dah lah aku nak cepat ni. V yang dengar terus rampaskan kunci kereta jimin and terus gerak pergi dorm Sulli and sana...

"Woi alien pahal kau ni " soal jimin marah jihoon yang faham tindakan v hanya mampu tenang kan jimin and cerita kisah vsull sepanjang perjalanan mengikut v.....

V tekan minyak dengan laju tanpa memikirkan keselamatan dia sendiri yang dia nak just selamatkan orang dia sayang choi sulli.....

Taehyung Pov

Sulli ah please bertahan oppa akan selamatkan chagi  maafkan oppa chagi oppa tahu oppa salah sebab tak dengar penjelasan chagi masa tu mianhae chagi. kata aku di dalam hati aku menyesal kerana sakitkan dia dulu tuhan tolong selamatkan dia.... Aku dah sampai di depan bilik SulSana tanpa fikir panjang aku terus terjah masuk alangkah terkejutnya aku bilik diorang macan tukang pecahh dengan Aana non stop crying... Badan sulli pula pucat lesi aku rendahkan badan dan mengusap pipi sulli lembut lalu mengangkatnya like bridal style ... 2 minit lepas tu MinHoon sampai .. Jihoon pimpinkan sana sedangkan jimin hyung kat belakang aku? Aku dah sampai di kereta aku letak badan sulli yang lemah di tempat duduk belakang then aku hidupkan enjin kereta . Dan terus pergi ke hospital...

Taehyung Pov End

Bila dah sampai lampu merah v stopkan kereta and toleh ke belakang muka sulli yang pucat lesi sperti mayat hidup v rasa bersalah besar lepas apa yang jadi dengan sulli selama ni kerana dirinya sulli macam ni ... Lepas lampu hijau v teruskan perjalanan dia ke hospital ...


(Di Wad)

V baru je sampai di hospital ..

"Chagi ah maafkan oppa ,oppa tahu oppa salah h....hiks" kata v sambil genggamkan tangan sulli erat.. Sedangkan JimHoonSana memerhatikan VSull di luar ... Doctor park masuk .

"Maaf awak ni siapa ye? " Tanya doctor Park

"Saya Kim taehyung bf persakit" jawab v sambil memberi hormat.

"Ah saya doctor park chanyeol hm boleh keluar sekejap? Saya nak check pesakit" kata chanyeol v pon anggukan kepala .

"Chagi oppa keluar dulu nae?" Bisik v lalu kiss dahi sulli.

V pon keluar sambil tutup pintu berapa minit lepas tu appa omma sulli sampai tak lupa juga YoonWon oh mereka juga dah pindah ke Korea lepas berapa bulan sulli tinggal u.s.a....

V dengan rendah diri melutut depan tuan choi lepas apa jadi pada sulli , sana pulak tenang kan puan choi yang dari tadi menangis and JimHoon cerita kan kisah vsull temasuk kes ni kepada YoonWon...

"Pakcik maaf kan taehyung taehyung menyesal..." Kata v

"Kalau v betul - betul menyesal pakcik nak v janji satu benda dengan pakcik" kata tuan choi lalu tersenyum ..

"Janji apa?" Tanya v blur

"Janji jangan pernah tinggal sul lagi and jangan give up untuk dapat kan hati dia balik pakcik tahu pon sebab sul dah citer pasal kamu masa first dia sampai ke Korea dari korang kenal sampai lah berpisah dia tak pernah salahkan kamu apa lagi nak benci dia cuma geram kerana kamu tak bagi dia peluang untuk dia jelas kan . so boleh Janji?" Tanya tuan choi lalu v anggukan kepala and memeluk tuan choii ketat - ketat..

"Yah menantu tak guna kamu cuba nak bunuh bapak mertua kamu ke?" Kata tuan choi geram v hanya senyum petak and yang lain ketawa.. 3 minit lepas tu doc park keluar..

"Hm maaf kamu semua keluarga pesakit ke? " tanya doctor park

"Kami mak ayah pesakit" jawab appa & omma sulli

"Sulli dia dah stabil and tak ada penyakit  serius and maybe dia akan tak sedar kan diri? Sebab sulli terlampau penat and stress maybe beberapa lepas tu baru sedar" kata doctor park lalu family sulli tarik nafas lega .. Appa omma sulli dah pulang bersama siwon and yoona lepas melawat sulli now tinggal VMinHoonSana ...

"Korang bertiga balik lah biar sana jaga " kata sana

"Tak biar v jaga sana balik lah esok ada kelas kan?" MinHoon pon pujuk sana balik biar kan v jaga sulli nak taknak sana ikut kan je ..

"Nae ok take care v" kata sana dan tak ada respond dari v ... Lepas berapa minit v masuk bilik sulli dan melihat wajah sulli sambil tersenyum pahit? Kemudian v tertidur but genggaman dia kat tangan sulli

"B...bwiii" kata sulli and dia buka mata sikit Dan melihat v genggam tangan dia? Sulli pon balas balik and pejam mata semula sambil tersenyum...




                         TBC

HOHO AGAK KORANG APA JADI EH? ADAKAH SULLI DAN V AKAN BAIK AND MACAM DULU? OR SULLI AKAN TERUS EGO?? TUNGGU NETX CHAP PAPAI^^

Can I Love You Again ?Where stories live. Discover now