(Part 10)
"Let's see hm member kumpulan mesti tak lebih dari 5" kata sulli..
"Bagi ahli yang ada lelaki dan perempuan pasti kan pilih lagu yang semua member boleh ikut rentak dance ye" balas tahyung lagi...
"Hmm nak nyanyi lagu apa?" Jawab jihoon sambil fikir...
"Halah tu nanti jelah fikir kan" bantah taehyung .. Sedangkan Sana senyap je dari tadi..
"Sana waeyo? Senyap je dari tadi Sana tak suka ye? " tegur sulli sambil peluk Sana dari tepi...
"Aniya ssul cuma..." Sana takut - takut sedang kan v Cuba manja manja dengan sulli .. Jihoon hanya gelengkan kepala melihat tindakan bwii "cuma apa babe?" Tanya jihoon risau ...
"Sana cuma rasakan ada orang perhatikan kita dari tadi"
"Ha apa?!" Jawab vHoon sambil melihat sekeliling...
Di kelas....
"Ok pada murid - murid yang mengambil bahagian dalam acara " sing and dancer" tu tempoh cari lagu hari ni je and please hantar kepada cikgu kai ye" kata cikgu jihyo..
"APA" jerit v and semua mata tengok kearah v
"Ye kenapa? Ada masalah ke tuan Kim?" Tanya jihyo tak terima..
"Ah aniya cikgu" jawab v sambil kemas buku.. And loceng pon dah berbunyi tanda waktu rehat...
V terus lari ke kantin berharap geng dia dah berkumpul .. "Wey!!!" Panggil v sambil berlari.... Sedang kan jihoon sana and sulli tengok v like crazy person ? Lol "hoks - hoks" sulli Baru nak minum v dah rampas and minum..
"YAH OPPA TU SUL PUNYA" geram sulli dibalas senyum petak dari v . sedangkan sana and jihoon geleng kepala tengok laki bini ni... "Ha bwii oppa ada apa senanya ? Lari lari bagai?" Potong sana.. "Ha macam ni" bwii duduk sebelah sulli and ambik nafas.. "Cikgu Song Jihyo cakap hari ni last peryertaan and kena hantar butiran member kat cikgu kai esok" kata v sambil letak borang depan jihoon and sana .."APA?! " jerit sana and jihoon bersama sedang kan sulli buat tak kisah je merajuk lah tu air fav dah kena curi ~~ so dia sibukkan diri dengan memakai lipbam?.. "Chagiya waeyo~~" panggil v tapi tak ada jawapan . sana and jihoon pergi beli makanan lagi so v ambik peluang ni untuk pujuk sulli? Hoho "sulli ah ~" panggil v lagi "cul cul ~~" panggil v manja .. Sulli yang dah geram terus bersuara "ish waeyo?" Kata sulli sambil pon and pout v hanya ketawa "chagi merajuk eh alolo " usik v sambil ketawa "er bila orang majuk? Elak sulli .. " yeke tak ada ?" Tanya v sambil dekat kan muka dia and sulli "y....yah" sulli blushing.... V pon terus kiss sulli slow and hisap lips atas sulli slow~~ sulli pon memeluk tengkuk v and membalas ciuman v .. Hampir 3 minit tiada siapa yang putuskan ciuman tu...
"Oppa tengok tu " panggil sana sambil tunjuk arah ke VSul. Jihoon ikut arah jari sana "aigoo both this kid" geram jihoon lalu ajak sana kembali ke meja...
"Woi" terjah jihoon sambil ketuk meja .. Sulli terus tolak v and tutup muka sebab Malu...
"Apa" Tanya v tak puas hati sebab acara dia dan sulli tergangu?
"Nak kiss pon tak yah lah kat tempat umum apa lah" jawab jihoon
"Sulli dah ada nama group and lagu" kata sulli sambil ambik borang perdaftaran... Jihoon sana and v tunggu..
Nama kumpulan : 4 Rasics Star
Lagu : Circus
Member : Kim Taehyung {V}
: Choi Jin Ri {Sulli}
: Park Jihoon
: Park Sana
"Done " jawab sulli and senyum...Lepas pulang dari sekolah mereka terus pergi tempat berlatih yang telah jimin tempah kan untuk diorang ... Hampir seminggu diorang berlatih and hari yang mereka tunggu telah pon tiba.....
Di BackStage
V and sulli mengenakan baju tema putih sedang kan jihoon and sana hitam *terpulang dengan korang nak bayang kan macam mana yang penting ialah taxudoe and gaun* baju ni dijahit khas oleh yoona lepas perginya Minho dan pindah ke korea yoona lebih pilih nak buka butik untuk mengisi kekosongan dihatinya lepas hilang putera kesayangan nya choi Minho ~~~
Ketika mereka sibuk berlatih vocal mereka tak sedar mereka diperhatikan...
"Hahaha tunggu sahaja sulli sayang ~~~" kata someone yang tak dikenali...
TBC
HOHO SIAPAKAH ITU? AND MACAM MANA DIA BOLEH KENAL SULLI? BHAHA SO WAIT YEAH BYE BYE
YOU ARE READING
Can I Love You Again ?
RandomKim Taehyung : seorang yang baik ,kacak and permain bola keranjang dia juga mempunyai banyak fans dia ni berkawan baik dengan park jimin and park jihoon and tapi dia mempunyai gf betul ke???? Choi Sulli : seorang pelajar miskin yang berjaya masuk s...