Indy stapt haar bed uit. Het is vrijdag en de laatste dag voor een vakantie week. Ze kleed zich om. Ze trekt een zwarte broek met gaten aan. En een witte tanktop. Ze loopt naar beneden. 'Hoi mam!' Zegt Indy vrolijk tegen haar moeder. 'Hoi Indy!' Zegt de moeder van Indy terwijl ze pancakes maakt. 'Oehh- ruikt lekker!' Zegt Indy. 'Ja ik heb het je zusje belooft!' Zegt haar moeder.
Na het ontbijt trekt ze haar schoenen aan, en haar jas. Zach heeft net een nieuwe auto, en zijn rijbewijs. Dus haalt Indy op. Dus Indy gaat alvast klaar staan buiten. Na een paar minuten komt Zach aanrijden. Hij stopt en stapt uit. Indy loopt naar de auto. Zach opent het portier voor Indy. En Indy stapt in. Dan loopt Zach om de auto, en opent zijn eigen portier. Als hij in de auto zit doet hij zijn gordel om en Indy ook. 'Komt Christel vandaag?!' Vraagt Zach aan Indy. 'Geen idee, ze neemt niet op en reageert niet!' Zegt Indy. 'Heb je Daniel gesproken?!' Vraagt Zach. Indy schud haar hoofd. Dan belt Zach Daniel op luidspreker. 'Hoi Zach!' Zegt Daniel. 'Hoi, Uh- wij hebben een vraag!' Zegt Zach. 'Vraag maar!' Zegt Daniel. 'Heb je wat van Christel gehoord?!' Vraagt Indy dan. 'Hoi Indy, Uh ja! Maar toen ik haar belde stond ze onder de douche, dus ik heb er niet veel gesproken! Maar ze zei dat ze met haar moeder bij vrienden van hun waren! En dat ze niet naar school kwam!' Zegt Daniel. 'Oke Dankje!' Zeggen Indy en Zach. Dan hangt Daniel op. De rest van de auto rit was het het stil. Dan komen ze op school aan. Dan stappen Zach en Indy de auto uit. Ze zien Jamie met Daniel lopen, en ze lopen er naar toe. Jamie en Daniel lachen. 'Hey jongens!' Zegt Daniel. 'Ik maak me eerlijk gezegd zorgen om Christel. Want ik heb haar al zo vaak gebeld, maar ze neemt maar niet op!' zegt Indy, 'Ja ik weet het. Ze hing ook snel op.' zegt Daniel. 'Maar ik denk dat we haar moeten vertrouwen als ze zegt dat het goed gaat.' zegt Daniel erachter aan.Ondertussen bij Christel.
'Christel.' vraagt Corbyn terwijl hij op haar deur klopt. 'Ja.' zegt Christel slaperig. 'Mag ik binnen komen?' vraagt Hij. Christel legt haar deken goed over zich heen. 'Ja.' zegt Christel. 'Lekker geslapen?' vraagt Corbyn. 'Ja.' zegt Christel. Dan gaat haar telefoon. Ze zucht.
'Hey Honey.' zegt Daniel.
'Hoi Daniel.' zegt Christel kort af.
'Hoe is het bij je moeder der vriendin?' Vraagt Hij.
'Goed, het is heel gezellig.' zegt Christel. Ze glimlacht naar Corbyn.
'Kan je vanavond misschien bij mij komen slapen?' vraagt Daniel.
'Ik zal het vragen.' zegt Christel.
'Okay, ik heb school, ik hou van je.' zegt Daniel.
'Ik ook van jou.' zegt Christel. Dan Hangen ze op. En de bel gaat. Nu pas ziet Christel dat Corbyn geen shirt aan heeft. Hij loopt de kamer uit, de trap af, en opent de deur. Het is de postbode.Christel staat uit bed en bukt omdat ze haar telefoon laat vallen. Ze staat met haar rug naar de deur.
Ik kijk naar Christel, ze staat gebukt naar mijn kant. Ik kan zien dat het shirt niet zo lang is. Ik kan net haar onderbroek lijn zien. Ik schud mijn hoofd. Jackass... het is een meisje, heb respect voor haar.
'Wie was het?' vraagt Christel. Als ze zich omdraait naar Corbyn. 'Postbode, je kan je kleding passen.' zegt Corbyn. Christel kijkt vrolijk. Dan krijgt ze een berichtje van Jamie.
Christel, we moeten praten.. kunnen we een keer aff x
Ze zucht. Corbyn pakt haar telefoon af. En hij lacht. 'Je valt door de mand schat.' zegt Corbyn. Corbyn schudt snel zijn hoofd.
zei ik dat?
Wat zei Corbyn? Schat?
'kleren passen.' zegt Christel vrolijk. Corbyn zet de doos neer en loopt weg. 'Ik wil het wel zien.' zegt Hij.
'Sure.' zegt Christel.
Christel heeft een zwarte broek aan, met gaten erin. En een witte croptop, met off shoulder. Ze loopt naar Corbyn toe. Hij heeft een tasje vast. 'Wauw..' zegt Corbyn. Hij is even sprakeloos.
'Echt?' vraagt Christel terwijl ze een rondje loopt. Dan geeft hij haar het tasje. 'Je hebt nog heel veel nodig, maar je hebt nu voor 4 dagen kleding, maar helaas nog maar een paar schoenen. EN geen lingerie.' zegt Hij. 'JA dat koop ik zelf nog wel een keer.' zegt Christel. Dan geeft hij haar het tasje. 'Nee, je verdient het om een setje te krijgen.' zegt Corbyn. Ondertussen opent Christel het tasje. Ze haalt een rood lingerie zetje eruit. 'Het is mooi.' glimlacht Christel. 'Ik hoop dat ik de goede maat hebt, maar ik dacht bestel Christina haar maat.' zegt Corbyn, terwijl hij bloost. 'Het is perfect Corbyn.' zegt Christel. Ze loopt weg om een nieuw setje aan te doen.
Ze heeft nu een zwart strak rokje aan, met een wit opgeknoopt shirtje aan. Ze loopt naar beneden. 'En?' vraagt Christel, Ze draait een rondje. 'Je bent nu nog mooier.' zegt Corbyn. 'Niet dat je zonder deze kleding lelijk bent, want je bent dan ook mooi en...-' zegt Corbyn maar Christel onderbreekt hem. 'Ik snap je.' zegt Christel. Christel kijkt Corbyn aan, in zijn lichtblauwe ogen. na even naar elkaar te staren loopt Christel weg, en kleed zich opnieuw om.
Nu heeft ze een spijkerrokje aan, met een wit off shoulder shirtje. Corbyn is weer sprakenloos. Als laatste heeft ze een boyfriend broek aan met een wit shirtje zonder mouwen, En dat laat ze aan. 'Dankjewel Corbyn.' zegt Christel. Hij loopt dichter naar Christel toe.
'Ik heb nog een verassing.' zegt hij. 'Nee.' zegt Christel. 'Jawel, en het ligt in de badkamer. Je moet je omkleden in die outfit.' zegt Corbyn. Christel knikt. En ze loopt naar de badkamer. Ook Corbyn kleed zich om.
Christel loopt de badkamer in. Er ligt een wit kanten bikini. Ze pakt het vast en trekt het aan. Onzeker loopt ze de trap af. ze zoekt naar Corbyn, maar kan hem niet vinden, dan voelt ze twee koude handen om haar buik heen. Corbyn staat achter haar, en tilt haar op. 'Corbyn.' lacht Christel. Corbyn tilt haar op en rent met haar naar buiten. En hij springt het zwembad in. In het midden ligt een groot luchtbed. Een deel ervan ligt onderwater. En als je erop zit, zit je in het water maar raakt het water je niet, met drinkhouders.
Corbyn laat Christel los. ze spettert water naar Corbyn toe, ze lachen en zwemmen. Dan besluit Christel op het luchtbed te gaan liggen. Corbyn pakt wat te drinken. Zodra ze ligt valt ze in slaap.
Als Corbyn terug komt zet hij het dienblad op de kant en springt het water in. Als hij in het water ligt pakt hij het dienblad en loopt ermee naar Christel. Dan ziet hij dat ze slaapt. Hij zet het dienblad bij haar neer, en klimt erop, en gaat naast haar liggen. Christel draait een beetje, dan ligt ze met haar hoofd op Corbyn's borstkas.
Wauw... Damn ze is echt geweldig, Zelfs als ze slaapt.
Even later word ze wakker, ze schrikt als ze ziet dat ze op Corbyn zijn borstkas ligt met haar hoofd. Ze gaat snel naar achter en valt in het water. Corbyn lacht en springt er ook in. 'Het is vijf uur, zullen we pizza bestellen?' vraagt Corbyn. Christel knikt. ze trilt, omdat het aan het afkoelen is. Corbyn gaat naar haar toe, en tilt haar op. Bij de kant legt hij haar neer, en klimt het water uit. Ondertussen is Christel gaan staan. Ze wilt met Corbyn mee lopen maar ze word opgetild door Corbyn alsof ze een bruid is. Ze lacht. Corbyn zet haar bij de badkamer neer. 'Ga maar lekker douchen, ik bestel pizza. Welke wil je?' vraagt Corbyn. 'Salami.' zegt ze. 'Okay, ga nu maar douchen knapperd.' zegt Corbyn, What did i just say?
Wacht, wat? Wat zei Corbyn...
Corbyn loopt snel naar beneden. En belt de pizza boer. Corbyn zit op de bank. Hij zit te denken, voornamelijk over Christel. Dan komt Christel de trap af lopen, in een spijkerrok met een wit off shoulder shirtje. 'Damn, you look Awsome,' zegt Corbyn. Christel bloost. 'Dankje.' Zegt ze.
Ze gaat naast hem zitten. Even later gaat de bel, Corbyn loopt erheen en
Opent de deur. Hij komt terug lopen met twee pizza's.
JE LEEST
The Bad Boy
Teen FictionChristel leeft een normaal leven. Nou ja normaal, zover dat mogelijk is voor haar. Haar moeder Jocelyn is een alcoholist, niet dat Christel daar zoveel last van heeft want Jocelyn is altijd bij haar nieuwe vriend Jonathan. Christel heeft een paar vr...