Multimedya : Melis TOPRAK
Poyraz ARAT (Francisco Lachowski)
Poyraz, abisini 13 yaşındayken kaybetmiş ve dünyası başına yıkılmış biridir. Okulunda ona davranışları ve sözleri yüzünden "Kötü Çocuk" derler.
Abisi öldüğünden beri hayata olumlu bakamamıştır. Abisi Rüzgar öldüğünden beri herşeye çabuk sinirlenir. Onu sakinleştirmek zor olur. Bir grubu vardır çocukluk arkadaşlarının olduğu. Grupta Poyraz, Meltem, Ege, Kuzey ve Bahar var. Bu beş kişi birbirlerinden asla ayrılmazlar. Her zaman birbirlerini desteklerler. Gruptan birine birşey olduğunda sanki öz kardeşiymişler gibi onun dermanı olurlar. Birbirlerinin sırtından vurmazlar. En çokta birbirlerine 'Nasıl Mutlu Olunur?' başlığı altında fikir verirler. Fakat Poyraz'ın bazı kırmızı çizgileri vardır. Mesela asla abisi hakkında konuşulmasını istemez. Bir kız için birbirlerini üzmemeleri gerektiğini hatırlatır sürekli. Güldüğü anlar nadirdir. Sadece grup içinde güler. 11. Sınıfa gitmektedir. Dersleri çok iyidir. Çünkü abisine verdiği sözü tutmak ister.Meltem KARASU (SONIA)
Meltem genellikle rock tarzı müzik dinleyen bir kızdır. Poyraz ile 5. Sınıftan beri arkadaşlardır. Gruptaki herkesi çok sever. Genelde sessiz bir kızdır. Bu zamana kadar hiç sevgilisi olmamıştır. Bazenleri mekanlarına gider ve dövüş yapar. Poyraz onu ne kadar tek bırakmak istemese de Meltem'in ısrarlarına dayanamaz. En sevdiği ders geometridir. Grubun en zeki kızıdır. Sinirlendiği zaman karşısında kim varsa onu sözleriyle ezer, geçer. Okulda ona "Sert Kız" derler.
Ege BEDER (Antoni Porowski)
Ege Poyraz'ın bebeklik arkadaşıdır. Rap onun için hayattır. Sago ve Ceza birbirlerine küstüğünden beri her rap dinleyişinde "Bok mu vardı küsecek? Siz ikiniz bir bütündünüz." Diye isyan eder. İğrenç soğuk espriler yapar. Her espri yaptığından mutlaka biri ona vurur. Dersleri berbattır. Ama her sene bir şekilde geçer.
Kuzey GÜÇLÜ (Johnny Edlind)
Kuzey soyadından da anlaşılacağı gibi güçlü biridir. Hem fiziksel hem de duygusal anlamda güçlüdür. Her seferinde kızları kendine hayran bırakır. Fakat hâlâ hayatının aşkını bulamamıştır. Müzik dinlemeyi pek sevmez. Arada sırada Müslüm Baba dinler. Dersleri normaldir.
Bahar AKBULUT (Stella Maxwell)
Bahat grubun en şen şakrak kızıdır. Pop müzik dinlemeye bayılır. Genelde yabancı pop tercih eder. Okul koridorlarında sürekli şarkı söyleyerek herkesin kulağını kanatır. Fakat Poyraz'ın korkusundan kimse ona birşey diyemez. 9. Sınıflarla uğraşmaya bayılır. Gruptaki herkesin derdini dinler, onlara derman olur. Herkes Bahar'ın bu şen şakrak hâline bayılır. Derslerini pek umursamaz. Ama yinede hocaların gözde öğrencisidir. Acaba yalakalık yaptığı için mi? Kim bilir.
Melis TOPRAK (Barbara Palvin)
Melis 11. Sınıfın yarısında okulundan atılmış ve kavga etmeye bayılan biridir. Zaten okulundan da bu yüzden atılmıştır. Baş belası ama yinede birtanecik dostu Alya yüzünden 5 kişiyle kavga etmiştir. Ama yinede hepsini halletmiştir. Neredeyse bütün okul Melis'i müdüre şikayet ettiği için atılmıştır. Rap dinlemeye bayılan bir kızdır. 'Rapsiz hayat olmaz.' der sürekli. Rap dinlemeyi gerçekten bilen biridir. Rapin içindeki sözlerden bazılarını kendi hayatına benzetir. Laf sokmaya bayılır ve asla lafını kimseden esirgemez. Allah'tan başka kimseden korkmaz. Eski okulunda ona "Psikopat" derlerdi. Acaba şimdi ki okulunda lakabı ne olacak?
Alya Beken (Sara Sampaio)
Alya çok saf bir kızdır, soyadının aksine çok dayanıksızdır. Melis sürekli Alya'ya "Saf olma kızım bu hayatta saf olursan zaten yenilmişsindir." Der. Melis'ten dövüş dersleri alır. Melis okuldan atılınca O da okulunu değiştirmiş ve Melis'i yalnız bırakmamıştır. Herkese çabucak inanan biridir. Bu yüzden Melis onu asla yalnız bırakmaz. Birbirlerini kardeş gibi görürler. Her zaman birbirlerinin arkasını toplarlar. Onlar herkesin imrenerek baktığı iki kardeştir.
Mert DOĞRU (Gustavo Rocha)
Mert okulun en saf çocuğudur. Hep Poyrazların grubuna girmek ister ama onlar Mert'e güvenemedikleri için almazlar. Herkes tarafından aşağılanır. Ama Mert tüm bu olanlara rağmen okulun en zekisi de olmuştur. Harry Potter hayranı olduğu için yuvarlak gözlük takar. Her okul çıkışında kütüphaneye gider. Kitap okumaya ve yazmaya bayılır. Öğretmenleri tarafından çok sevilir. Genelde hayal dünyasında yaşayan biridir.
Karakterler şimdilik bu kadar çok kısa bir zamanda bölüm yazacağım. Eğer karakterleri beğendiyseniz lütfen kütüphanenize eklemeyi unutmayın. Voteler ve yorum yaparsanız da çok mutlu olurum. Her zaman ki saf wattpad kızına benzemeyen bir kız geliyor. Lütfen emeğimin karşılığını verin. Uzun bir kitap yolculuğu başlıyor. Herkese iyi okumalar!😊🤗
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BAHAR MASALI
Подростковая литератураGözyaşım kadar değerlisin... Ama nasıl gözyaşlarım gözümden düştüyse, şimdi sende öylesin. *** "Her seferinde bunu yapmaktan sıkılmadın mı?" Diye fısıldadı Poyraz. "Neyi?" Dedi Melis. "Bunu işte." dedi dudaklarını işaret ederek. Melis içinden 'Sabı...