Marhára nem volt kedvem újra végig hallgatni a részeg apám cirkuszát, így inkább kiültem a kertbe, a nyirkos fűre és rá gyújtottam egy cigire, majd egy újabbra és egy újabbra. Már éppen az utolsóra gyújtottam volna, mikor leültek a két oldalamra.
- Megvagy húgi? - bökött oldalra Daryl halvány mosollyal, mire megrántottam a vállam. Ránéztem a fiatalabbik bátyámra és még a sötétben is láttam az arcán lévő ütésnyomot, Merleén ugyan úgy, amitól összeszorult a torkom és egy pillanatra nem kaptam levegőt.
- Hanyadikat szívod? - kérdezte Merle kirántva a gondolataim közül, mire oda nyújtottam neki a koporsószeget, ő pedig beleszívott.
- Kiszámolja? - néztem fel az égre, majd halványan elmosolyodtam. - Hullócsillag - mutattam, mire a fiúk is felnéztek.
- Tudod mit mondanak a hullócsillagokról? - karolt át Merle, mire kíváncsian néztem rá.
- Most komolyan neki is élőadod ezt a tanmesét? - morogta Daryl, én pedig oldalba böktem, majd megfogtam a kezét.
- Miért mit mondanak a hullócsillagokról? - néztem fel az idősebbik bátyámra.
- Darylt nem érdekli - nézett az ég felé incselkedő félmosollyal, mire Daryllel a szemünket forgattuk.
- De Merle - másztam mögé és hátulról átöleltem a nyakát. - engem érdekel - nyavajogtam, mint kiskoromban. - És mindketten tudjuk, hogy én vagyok a kedvenc kishúgod.
- Te vagy az egyetlen kishúgom - nézett rám értetlenül.
- Na látod! - adtam puszit az arcára, majd újra letelepedtem kettejük közzé. - Na, mondd el! - kérleltem Daryl vállára hajtott fejjel.
- Hát jó! - sóhajtott fel drámaian. - Egyszer azt mondták, hogy a hullócsillagok igazából cigaretta csikkek, amiket az angyalok dobnak el, mielőtt a nagyfőnök odafent rajtakaphatná őket, hogy füstölnek.
- Ez komoly? - kérdeztem széles mosollyal az arcomon.
- Halál komoly - bólintott Merle.
- Ez nagyon tetszik - vágtam hanyatt magam a füvön. - De komolyan, nem értem mi bajod van Daryl.
- Az, hogy nem vagyok tíz éves - feküdt le mellém és Merle is így tett.
- Én sem vagyok annyi - néztem rá duzzogva, majd a következő pillanatban összerezzentem, ahogy valami összetört a házban.
- Semmi baj - simított végig Daryl a karomon. - kitombolja magát, iszik még néhány pohárral utána úgyis kidől.
- Nem hagyjuk, hogy bántsom - adott puszit Merle a fejem tetejére.
- Ígéritek? - néztem fel rájuk.
- Megígérjük.
- Utálom, hogy ezt teszi veletek, és azt, hogy miattam is kaptok - súgtam alig hallhatóan miközben könnyek csípték a szemem.
- Inkább mi kapjunk - dünnyögte Daryl, mire azonnal felültem.
- Nem! - csattantam fel majdnem kiabálva, mire ők is követték a példám. - Nem akarom, hogy még én miattam is kapjatok, helyettem. Ez nem igazságos - néztem fel az égre, ahonnan újabb és újabb csillagok hullottak alá. - Valaki sokat bagózik - nevettem fel keserűen, mire Merle átkarolt.
- Mint te - borzolta össze a hajamat, én pedig egy Ez most komoly? tekintettel néztem fel rá.
- Bagoly mondja. Tudjátok - szólaltam meg egy hosszúra nyúlt csend után. - néha a fejemet tudnám verni a falba, hogy két ilyen idióta testvérrel áldott meg a sors - mondtam halvány mosollyal, mire mindketten felhorkantak. -, de nem tudom mihez kezdenék nélkületek. A francba is szeretlek titeket! - nevettem fel, majd átkaroltam a nyakukat és puszit nyomtam mindkettejük arcára.
VOCÊ ESTÁ LENDO
The Walking Dead Oneshots
TerrorThe Walking Dead szösszenetek, egypercesek, oneshotok, leendő ficikből származó kis jelenetek. Az 》《 -vel jelölt fejezetek leendő/még fel nem tett történetek részei.