Historiken på datorn var bilder på Hov1, Dante, Noel, axel och Ludvig, mitt Spotify strömmade Hon dansar vidare i hörlurarna. Låten hade kommit inatt 00:00, jag hade stannat uppe så egentligen var jag helt död, eftersom jag hade behövt gå upp tidigt så hade inte sovit något. Jag hade spanska, det värsta jag visste, hade F varning, men orkade inte bry mig. Mitt liv som Rebecka, eller Beckie, bestod bara av Hov1 och skolan fick gå som den gick. Jag hade träffat dem 7 gånger nu och den åttonde kommer i annexet 6 april. Jag fick smidigt upp min mobil från bakfickan och såg att Dante hade gillar min bild, trodde det var till min fanpage eftersom han faktiskt följer den, men när jag läste notisen igen såg jag att han hade gillat på mitt personliga konto. Jag antog att jag log som ett fån, men att Dante gillat min bild, OMG, helt sjukt ju. Jag tog en screenshot och skickade till min bästa vän, Jennifer, eller också kallad Jen. Vi hade lärt känna varran genom Hov1, men vi går i samma skola, bara olika klasser. Hon svarade snabbt och var lika glad som mig, om inte gladare.
Jag gick in på min fanpage och la upp en bild jag hade redigerat någon dag sen, och bara en bio "ni är det bästa som hänt mig❤️". När bilden hade varit uppe i säkert inte mer än 1 minut så fick jag ett dm från Dante. Mina ögonbryn trycktes ihop, jag har väll inte skrivit nåt till honom. Jah tryckte iallafall mig in på mina dm och läste.
| Hej, skulle du kunna hålla detta hemligt, att jag skrivit t dig osv?
Jag skrev snabbt ett svar.
| Ja, nåt speciellt?
Fick lika snabbt tillbaka.
| Kan du ses?
Jag andades in, ville Dante träffa mig??
| Du skämtar?
Hoppas han inte skämta.
| Nej! Donken vid Drottninggatan kl.17?
Phu!
| Perfekt ses!
Jag höll på att dö, detta är inte sant.
| Vänta kan vi ses vid clarion ist o kan jag få ditt nummer så jag kan ringa.
Jag visste inte vart jag skulle ta vägen.
| ja, 074 *** ** **När jag kom hem från skolan så bytte jag om till en ny fräsch outfit, svarta högmidjade jeans med hål på knäna och en vit croptop från Levis. Sen gav jag mig iväg till stan.
Ny bok här, en instgram bok, kmr vara mer inlägg men behövde en början. Hoppas du kmr gilla den!