Capitolul 45

49 1 0
                                    

(Inainte de a citii vreu sa va anunt ca eu nu am mai citit acest capitol pentru a vedea daca sunt greseli gramaticale... Daca o sa vedeti cateva greseli imi cer scuze.)
Dupa mergem la magazin. Am stat 25 de minute. Imi suna telefonul insistent de ceva timp. Am respins apelul. Dupa un minut suna iarasi. Raspund de data asta.
Convorbire telefonică :
Eu:Alo! Cine este??
M:Sunt mama!
Eu:Aaa... Buna mama! Ce este??
M:Pai...
Eu:E de rau??
M:Nu... Sau da... Depinde cum o sa reactionezi!
Eu:Spune... spun cu glasul tremurand
M:Eu... Eu nu o sa ma mai intorc in romania! Bunica ta, a,,,, plecat! Te voi lua cu mine in Germania!!
Eu:Ce???? Nu!! Eu nu plec! Aici am o viata!!!
M:Si cum vrei sa fac??
Eu:Sa imi dai voie sa stau la Vlad!
M:Nu stiu ce sa zic....
Eu:Haide mama! Te rog! Te rog!
M:Mmmmh.... Ok...
Eu:Mersi mami! Te  iubesc!!! 😘😍
M:Si eu draga mea! Să ai grija de tine!
Eu:Da! Pa!
M:Pa!
Convorbire telefonică încheiată.
Eu:Iubitule, iubi sti cat te iubesc! 😂
V:Zi! Ce vrei!
Eu:Ti se pare ca vreu ceva??
V:Bine... Mergem?
Eu:Stai... 😂 Defapt vreu sa te intreb daca pot sa stau la tine!??
V:As vrea, dar nu am unde sa te pun cand dormi. Patul meu este de o singura persoana. Ce zici sa vin eu la tine??
Eu:Ăăămm... Ok!
Deci, Vlad o sa se mute la mine. O sa fie bine, cred. Acum trebuie sa merg acasa. Vlad a plecat pana la el acasa pentru asi lua haine... Cristinel o sa ramana cu Șpot😂Are o companie destul de buna Șpot😂... Oooo stai!! Ana s-a mutat azi la el... A aflat ca Vlad pleca... Bun... O vai!! Trebuie sa fac curat😂. Ma indrept alergand spre casa. A inceput sa ploua.
Eu:REALY!!!???
Mda... Acum sunt ca un câine ud! De ce se intampla astea acum??!! Am ajuns acasa. M-am imbracat asa:

 M-am imbracat asa:

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.


Si am facut ordine! Suna cineva la usa. Sigur e Vlad!
Eu:Acum vin!
Deschid usa si raman stana de piatra. Tremuram efectiv văzând cine e la usa!!
Eu:A... Ale.. Alex??!
Alex:Buna printesa! Ți am spus ca ma voi intoarce!!! Acum ce stai! Saruta-ma! Sunt iubitul tau!
Eu:Gresesti! Eu am iubit. Si cum de ai iesit asa repede de la inchisoare??
Alex: Pai nu te violai! Inca! cand spune "inca" m-i s-a facut pielea de gaina!
Eu:Pleaca!
Alex:Asta nu se va intampla!
Ma impinge pe canapea. Incearca sa ma dezbrace, dar nu îi permit. Ma saruta pe buze. Eu nu am putere sa ma feresc. Mi-am tras capul intr-o parte. A inceput sa ma sarute pe gat. Dintr-o data, Alex cade pe jos. Vlad îi da un pumn si il scoate afara. Eu stateam in coltul canapelei ghemuita si plangeam. Vlad ma imbraticat si mi-a dat un sarut pe frumte.
V:Linistestete! O sa fie bine! Nu mai plange!
Eu:😢Ok... Spun eu stergandu-mi lacrimile care si-au facut aparitia...
V:Ce s-a intamplat ramane intre noi. Ok?
Eu:Ok! 😊
Dupa ce vorbesc cu Vlad imi amintesc ca maine e ziua lui si a lui Cristi de nastere. Trebuie sa pregatesc eu si Ana ceva.
Va urma!
Cam atat pe azi!De saptamana viitoare o sa postezi mai rar. Ca na... Scoala si teme... O sa postez cat pot de mult...
Va țuc!! 😘

Vlad sau Cristi Munteanu!??! ¡¿?Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum