Profa:Ivi cu Vlad
Cand am auzit mi-a picat cerul in cap. Vlad era bucuros dupa fata lui. O doamne cat noroc pot sa am. O so intreb pe profa daca nu poate sa ma puna cu altcineva.
Eu:Nu pot sa merg in alta crupa??
Profa:Nu se poate!
V:Ai auzit. Nu se poate! 😊😎
Eu:Te rog taci!
V:Ok...
Profa :Proiectele trebuie sa fie aduse peste 4 zile. Daca aduceti dupa termen va scad 4 pucte din nota! S-a inteles?
Toti:Daaa!!!
Profa :Ma bucur!
Dupa ce se suna de plecare acasa, Vlad vine dupa mine...
V:Deci la cine facem proiectul?? spune foarte bucuros.
Eu:Unde vrei. Putem si pe strada. Paa!
V:Deci îl facem la tine??
Eu:Pa!
V:Fara pa!
Eu:Ok... Il facem la mine!
V:La ce ora sa vin la tine??
Eu:Pai nu mergem acum direct??
V:A daa!
Am plecat spre casa mea. Parca nu mai sunt asa suparata pe el, dar nu vreu sa ne impacam. Cand ma uit la el imi vine sa îl sarut, dar ma abtin. A trecut vreo 6 zile de cand nu mai suntem un cuplu. Imi este dor de el. Constinta mea:Vai da ce mai vrei sa il saruti! Taci o data. Nu t ea bagat nimeni in seama! Impacate cu el. Iti curg balele cand il vezi! Taci! Nu vreu!
V:Ivi, Ivi esti aici sau pe Marte?? 😂
Eu:A da ce!?? Unde arde!??
V:Nu arde nici unde. Te uitai in gol si nu te miscai
Eu:Aha...
V:Deschide usa ca eu nu am chea la casa ta!
Eu:A da!
V:😂
Eu:😂
V:Intram sau stam sa vina baba😂
Eu:A da hai!
Dupa 3 ore am terminat proiectul. Vlad ramane la mine in seara asta. Merg in camera mea si ma imbrac asa:Ca na. Imi plac pijamalele astea. Vlad se tot uita la mine ciudat si nu stiu de ce??
Eu:Ce te uiti asa la mine??
V:La tricoul tau.
Eu:De ce??
V:You and Me Forever. Tu si eu pentru tot deauna. E adevarat??
Eu:Nu cred.
V:Imi pare rau!
Eu:Si ce vrei sa fac??
V:Sa ma ierti! ❤.
Eu:Nu se poate.
V:De ce??
Eu:Vrei sa strici si prietenia asta dintre noi?.
V:Dar eu vreu mai mult...
Eu:Hai la somn ca te doare capu'!
V:Nu pot sa dorm nu tine?
Eu:Nu!
V:Te rog!
Eu:Nu!!!
V:Plssss
Eu:Okk!!!
Am adormit cu capul pe pieptul lui Vlad. De ce fac asta. Doamne il iubesc atat de mult, dar nu il iert cu una cu doua. Gata cu gânduri le astea! La somn!
P. O. V Vlad:
Vad ca adormit pitica mea. 😘 O iubesc chear daca ea e suparata pe mine eu nu ma las.
P. O. V eu:
Ma trezeste alarma. Vlad nu e langa mine. Merg imi fac rutina si il vad pe Vlad cum venea cu o tava cu mancare sus.
Eu:Neata!
V:Neata iub!
Eu:Hă??
V:Ăăăă nimic
Eu:Ahăăă... Asta e pentru mine??
V:Da!
Eu:Mersi!
Dupa ce termin de mancat merg in camera mea si imi aleg tinuta pentru astatazi. Ma imbrac asa:Si merg la scoala. Mergeam impreuna cu Vlad. Ana si Cristi sunt plecati si azi nu au venit la scoala. Proiectul il ducem poimaine. L-am terminat. Imi vine sa il sarut pe Vlad. In fine... Prima ora avem romana.
~dupa ora de romana~
Merg spredulapul meu sa imi las cartile de romana. Acum avem sport. Merg spre vestiaresi ma imbrac cu:
Si astept sa se sune. Mergeam spre clasa si un baiat imi spune:
X:Hei pisi! Eu sunt Florin
Eu:Bravo.
F:Unde mergi pisi??
Eu:Pe Litoral
F:Si ce faci acola pisi?
Eu:Dau cu preșul!
Atunci ma i-a de mana si imi pune cealalta mana la gura. Ma duce in baie si incearca sa ma dezbrace. Am ripostat, dar el era mai puternic. Aud cum cineva intra in baie. Era Vlad!!
V:Dute dracu si dai drumul!
F:Si daca nu vreu??
Atunci îi da un pumn si ma i-a de mana si încearcă sa ma linisteasca. Nu plangeam, dar aveam un mic soc.
V:Te rog linistestete! Si ma i-a in brate.
Eu:Bi.. ne!
V:Gata! Si imi da un sarut pe frunte.
Eu:😫😧😧
V:Haide in clasa!
Eu:Ok.⬇
⬇
Va urma😘
Va pup❤
Pa!!
CITEȘTI
Vlad sau Cristi Munteanu!??! ¡¿?
Teen FictionBun! Deci o sa va spun asa putin despre aceasta carte. Este vorba de o fata pe nume Ivi. Ea se muta in Constanta. Îi intalneste pe Munteni si viata ei se schimba. Muntenii se indragostesc de ea si ea de ei. Ea il iubeste doar pe unul dintre ei... Nu...