Wasza pierwsza randka
Chan
Chan chciał, by miejsce waszej randki było miejscem, w którym oboje moglibyście się dobrze bawić. Właśnie dlatego wybrał salon gier. W końcu trochę zdrowej rywalizacji nie zaszkodzi, prawda?
-Hej, ale jak ty to...dlaczego to tak nagle...Czy ty już w to kiedyś grałaś? -spytał zdziwiony twoimi umiejętnościami.
-Nie, po prostu ty jesteś w to słaby.-zaśmiałaś się. Próbowaliście chyba wszystkiego: od mini-koszykówki po automaty. Teraz graliście w typową strzelankę, w którą jak na razie-przegrywał.
-Wyglądasz uroczo, gdy się tak skupiasz na grze.
-Co?-powiedziałaś zdezorientowana, odwracając wzrok od ekranu.
-Wygrałem.-odezwał się po chwili, uśmiechając się zwycięsko.
-C-co? Jak to, to niemożliwe...Oszukiwałeś! Odwróciłeś moją uwagę!
-Każde chwyty dozwolone. Aż zadzwonię do Minho!Lee Know
Jako miejsce waszej pierwszej randki wybrał...centrum handlowe! Nie zrozum go źle, to nie tak, że wymyślił to na ostatnią chwilę. Wręcz przeciwnie, planował to dosyć długo. Podczas zakupów nie tylko można się do siebie zbliżyć, ale także dowiedzieć się o stylu drugiej osoby, a tego typu informacje pomagają w wybraniu trafnego prezentu. n̶i̶e̶ ̶ż̶e̶b̶y̶ ̶o̶n̶ ̶j̶u̶ż̶ ̶c̶o̶ś̶ ̶p̶l̶a̶n̶o̶w̶a̶ł̶,̶ ̶c̶z̶y̶ ̶c̶o̶ś̶ ̶.̶ Do tego można urządzić mały pokaz mody i razem się powygłupiać, co właśnie robiliście.
-I co ty na to?-spytał chłopak, wychodząc z przebieralni.
-Wyglądasz jak emo żółw. -mruknęłaś rozbawiona.
-Hej, to nie moja wina, sama to wybrałaś. Teraz twoja kolej -powiedział, podając ci stertę ciuchów. Wzięłaś je i zniknęłaś w przebieralni. Gdy wyszłaś, chłopak aż zaniemówił z wrażenia. Patrzył na ciebie z otwartą buzią.
-Haloo, Minho. Czy wyglądam aż tak źle? -spytałaś, pstrykając palcami, by wreszcie się ocknął z tego "transu". Ten tylko się uśmiechnął.
-Wow, czyli to prawda.
-Huh? O czym ty mówisz? -powiedziałaś zdezorientowana.
-Ładnemu we wszystkim ładnie.Changbin
Changbin zaczął przygotowania do waszej randki już tydzień przed. Chciał zabrać Cię na piknik, więc musiał się upewnić, że pogoda w tym wyjątkowym dniu będzie wam dopisywać. Za pomocą Chana i paru innych członków Stray Kids przygotował jedzenie, które mieliście ze sobą zabrać. Wydawałoby się, że nie jest typem chłopaka, który robi takie rzeczy, zwłaszcza prze jego "dark image", dlatego też byłaś zaskoczona, gdy dowiedziałaś się, że zaplanował to wszystko sam.
-
CZYTASZ
♡ || REAKCJE STRAY KIDS || ♡
Teen FictionReakcje poszczególnych członków Stray Kids. Hope u like it .