M: Babamı bir kazada kaybettik. Babam o uçuruma düştü. Cesedini denizden buldular. Selin ne zaman canı sıkılsa oraya gider.
A: Kötüymüş.
Selin
Odama kapandım ve hıçkırarak ağlıyordum. Gözyaşlarımı durdurmadan bilgisayarımı açtım. Yazdığım kitaba yeni satırlar ekleyecektim. Evet doğru duydunuz ben bir yazarım ve kendi hikayemden esinlendiğim bir kitap yazıyorum. Bu benim ilk kitabım. Adı ise YETİM. Size söylemiştim, kendimden esinlendiğim bir hikayeyi anlatıyor. Çünkü ben yetimim. Babam yok. Şimdi ise kitabıma yeni bir şeyler yazma vakti. ( Selin'in yazdıklarını tırnak içine alarak yazıcam.)
" Tekrar kendimi kandırmıştım. Her sabah kendime verdiğim sözü yine tutamadım, ağladım. Her günüm aynı şekilde geçiyordu. Dejavu oluyordum sanki. Ama bir fark vardı, her geçen gün çektiğim acı artıyordu. Neden mi ağladım? O adam bana yine 'kızım' dedi. Üstelik herkesin içinde. Sevmiyorum bu lafı işte. 'Kızım', bu kelime her seferinde içimi burkuyordu. Ama ben babamın, gerçek babamın biricik kızıyım, Selinim ben. Babam bana hep güçlü ol derdi, ne olursa olsun güçlü ol. Ben sıkılmadan her gün kendime bu sözü hatırlatıcam. "
Kapının tıklanmasıyla laptopu hemen kapadım ve göz yaşlarımı sildim.
S:Abi git! Konuşmak istemiyorum.
Abim olduğuna emindim ama geleni gördüğümde şaşırdım. Ali kapıyı yavaşça açtı ve aradan kafasını çıkarttı.
A: Abin değilsem. Gelebilir miyim?
Biraz düşündüm. Sonra olumlu anlamında kafamı salladım. Ali içeri girip yanıma yatağa oturdu.
A: Tanışalım mı?
Burukça güldüm.
S: Bak Ali iyi çocuğa benziyosun. Ama ben öyle sevgilicilik oyunlarına gelemem.
A: O ne ya? Evcilik gibi.
Yine güldüm. O da güldü.
S: Çok fazla erkek arkadaşım oldu. Hepsinden sıkıldım. Ben böyleyim işte, sevgiden sıkılırım.
Gözlerini kısıp bana yaklaştı. Sonra muzipçe sırıttı.
A: Emin ol benden sıkılmassın.
Öylece kaldım. Ali kendini geri çekti.
A: Ama benim amacım bu değil.
S: Ne istiyosun?
A: Belki bir arkadaşlık. Yani yalan yok güzel kızsın. Beraber takılırsak kızların gözü hep üstümüzde olur, e ben de bundan hoşlanırım.
Son cümlesinde yine muzipçe sırıttı.
S: He beni kullanıcaksın yani.
A: Offf kızların hepsi aynı. Kızım güzelsin diyorum ona takılmıyosunda başka şeyler kuruyosun kafanda.
S: Bir kere ben senin takıldığın kızlara benzemem. Ayrıca..
A: Ayrıca güzelliğinle de övünmeyi sevmessin. Klasik kız lafı işte. Sen de aynısın.
S: Değilim!
A: Var mısın iddaya?
Elini bana uzattı. Ben de düşünür hibi yaptım. Sonra elini sıkıp
S: Varım.
Dedim. İkimizde güldük.
A: Diğer kızlara benzeyen bir tavır sergilemeyeceksin.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gülümse
De TodoÇünkü sen gülünce ben sana bir daha.. aşık oluyorum Hayata küsmüş bir kız ve yaşamayı seven bir gencin aşkı.