Jak rozwineliście znajomości?
Lloyd: Codziennie gdy chodziłaś po cukierki spotykałaś blondyna. Po pewnym czasie wasza przyjaźń bardzo wzrosła i potrafiłaś z nim rozmawiać 24 godziny!
Cole: Po tym jak chłopak był twoim przewodnikiem zaczełaś bardziej chodzić po górach wraz z Cole'm. Po pewnym czasie znałaś góry jak własną kieszeń.
Zane: Od tego momętu gdy poznałaś ninjadroida zaczełaś się z nim regularnie spotykać. Pomagał ci w zadaniach domowych, w gotowaniu i w nauce. Był twoją prywatną pomocnicą tak można nazwać.
Kai: Chłopak niby twardy ale zachowuje się jak dziewczyna. Dlatego go poślubiłaś. Słodki, zadziorny i przedewszystkim... Podrywacz. Tej cechy u niego nienawidziłaś lecz zawsze go lubiłaś. Codziennie chodził z tobą za zakupy dawał ci masę nowych kosmetyków.
Jay: Z rudzielcem od razu się polubiłaś. Jeździłaś z nim na rolkach codziennie. Gdy byłaś smutna pocieszał cię w każde nowe dla ciebie i niego sposoby. Czasami zabierał cię do wesołego miasteczka gdzie stawiał ci lody.
Morro: Po akcji w klubie zaczełaś mniej pić. Uważałaś na siebię. Zawsze widziałaś czarnowłosego chłopaka. Pewnego dnia podszedł do ciebie i zaprosił na kawę. Dowiedziałaś się o nim baaaaaaaardzo dużo. Codziennie masz o nim nowe informacje.
CZYTASZ
Ninjago|| Preferencje
RandomWpadnij, gwiazdnij xdd I ciesz się z preferenci~ ❤️❤️❤️❤️❤️ Kochani! Bardzo dziękuję wam, że robię te preferencje! To wasza zasługa ??