Öncelikle Merhaba👋.Bu ilk kitap yazışım.Onun için beğenemeyebilirsiniz fakat ben bunu sizin düşüncenize bırakıyorum.Yanlışlarım olur onun için şimdiden kusuruma bakmayın.Evettttt çok fazla konuşmayayım,başlayalım....🖤hikayemi beğenmeniz dileği ile.İyi okumalar
Hayat ,her an biraz daha masumların kirlenmesine neden oluyor.Peki ya bu masumların arasında hiç kire batmayanlar, kötülüğe karşı hep dik duranlar,iyi kalmaya çalışanlar var mıdır?
Rüzgarın savurduğu o küçük beden soğuğa karşı direnmeye çalışıyordu fakat bilmiyordu ki,ne bedenine nede ruhuna direnecek gücü kalmadığını.
Ruhunun yaşayan vecasını çekiyordu.O düşünceler duygularının katilini besliyordu.Soğuk bir havanın ele geçirdiği gecede üşüyen ellerini ,sıcak nefesiyle parmak uçlarına üfleyerek biraz daha ısıtmaya çalıştı.Belki ruhunuda ısıtabilme çabasıyla.
Geçmiş ona bir çok şey yaşattı.Hayallerini bir intihar ipiyle astı.Ama elbet bir gün masumlarda o intihar ipinden kurtulup hayallerini gerçekleştirirler.
O daha 17 yaşındaydı.Geleceği için planlar kurduğu bir zamandı.Daha anne ve babasına doyamamışken onları trafik kazasında kaybetti.En acısıda annesi 6 aylık hamileyken.O küçük,masum dünyadan habersiz ,daha doğmamış bebeğin ne suçu vardı.Daha annesi ve babasıyla ,o küçük kardeşiyle birlikte uyuyacaklardı,o temiz melek kokulu kardeşini koklayacaktı ama her şey kafamızın içinde planladığımız gibi gitmiyordu.Kötülüklerin baş kaldırdığı bir dünyada yaşıyorduk.
Kalbini durduran, nefes almasını engelleyen o haberi duyunca.Akılını,bedenini,ruhunu kaybetti.Bir daha da onları kalbinin içinde bulamadı.Çünkü kalbini aydınlatan mum ışığını söndürmüşlerdi.
Ruhunu çatlatan o trafik kazasını duyduğunda o halasının evindeydi.Tek akrabaları onlardı.Ailesi onu orada bıraktıktan sonra hastaneye gideceklerdi ama onlar giderken geri dönüşü olmayan bir yere gidiyorlardı.Bilseydi ,onlarla o da giderdi .Tek başına ,onlar olmadan hayatın yüküne katlanamazdı
,yapamazdı.Onlar gittiklerinde onun ruhunun ve kalbimin yükü yüz kat daha arttı,
Azalmamak üzere...Ruhunun kanatları koparılmıştı,
Hastalıklı hislerle koparıldığı yerden tekrar umutlanma dileği ile...
Belki de bir adam ,ruhunun kanadını onun kopmuş kanadına takardı.Birbirlerine bağlanmak üzere...
Acaba birleşen kanatları, gökyüzünün altındaki karanlıkta temiz kalabilecek miydi?
Ruhlarını, birlikte temiz hislerle beslemek amacıyla ölümle savaşan iki insan...
Savaşırken de farkına varmadan kirlenecekler miydi?Cehennemin ateşinde yanmayı göze alıp kötülüğe bulaşan iki aşığın hikayesi.
Evetttttt. Tanıtım bölümü geldi.İnş beğenirsiniz. Sizlerim beğenmenizi çok isterim .
1. Bölüm de üç hafta veya iki hafta içinde gelebilir.Sizleri seviyorum diğer bölümde görüşürüzjfkdkdkdk♥️
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ölüme Dokunan Ruhlar
Fiksi RemajaRuhunun kanatları kopmuştu, Hastalıklı hislerle koparıldığı yerden tekrar umutlanma dileği ile... Belki de bir adam ,ruhunun kanadını onun ruhuna takardı.Birbirlerine bağlanmak üzere... Ruhlarını birlikte hastalıklı hislerle beslemek amacıyla...