Partea 1 fără titlu

1 0 0
                                    


L-am pierdut...era al meu in totalitate si el l-am pierdut.

Au trecut 3 luni de atunci .Ma omoara dorul. Dorul de noi...de el cand ma lua in brate ca si cand nu mai avea nevoie de nimic.

Sunt pe strada. Deja toata speranta ca vom fi dinnou noi s-a dus...s-a dus si doar ma plimb prin locurile prin care am mers cu el. Ma tot gandesc daca i el m-a iubit cum l-am iubit eu.Ma tot intreb daca se gandeste vreodata la mine...lui nu i-o fi dor?...nici macar putin?

Imi suna telefonul. Fara nici-un chef de viata ma uit la cine suna. Era mama mea care vorbea niste prostii..Nu dau importanta. Bag telefonul inapoi in buzunar ,dar suna dinnou. Il scot nervoasa. Era...el...

Ii raspund:

--Alo...

--Aliss...ma tot gandesc la ceva. O sa te intreb ceva si vreau sa imi raspunzi doar cu da...sau nu.

Curioasa...dar tot nu ma entuaiesmez.

-Iti e dor de mine?

Raman fara aier...incep sa imi dea lacrimile. Ma straduiesc sa raspund. Nu ma interesa daca afla adevarul.

--Da...imi e. Nici nu ai idee cat.

Cateva secunde nu spune nimic...apoi:

--Te astept in 10 minute pe sinele de tren. Spune si inchide telefonul.

Incep sa lacrimez si mai rau.I-am spus ca mi-e dor de el. I-am spus adevarul. Probabil ca ma chiama ca sa imi faca dinnou morala pe subiectul „credeam c-ai trecut peste".

Merg fara tragere de inima. Mai mult cu frica. Nu voiam sa-l indepartez mai mult.Ajung acolo. Imi aprind o tigara. S-ar putea sa fie singura chestie buna din conversatia care urma.

Tot mai abatuta...astept si astept...

Cineva imi trage rapid tigara din mana...o arunca si ma cuprinde in brate.Totul se intamplase dintr-o data...dar stiam ca era el. Ii simteam caldura...

--Si mie mi-a fost dor de tine...

Impietresc...era el...era imbratisarea aia vechie...a noastra.Era tot real ,tot ce imi doream.Continua:

--N-ai idee cat m-am gandit la tine. Chiar daca erai imatura ,chiar daca faceai o gramada de prostii ,chiar daca erai doar o copila atunci...erai a mea...erai copila mea. Iar eu...ti-am frant inima...inima ta nu trebuia sa fie franta...nu de mine! Si nu voi lasa pe mineni sa o mai faca. Aliss..te rog lasa-ma sa o repar. N-ai idee cata nevoie am de tine iubita mea...

Nu era adevarat. Nu parea adevarat. Cineva ma iubea...pe mine!...si era el. Cadem amandoi jos ,in genunchi ,dar inca stand imbratisati. Eu spun:

--E vina mea.N am stiut sa te pastrez langa mine. A fost atat de rau. Daca nu era Rossy sa stea cu mine tot timpul ala...eu muream..era dorul prea mare...si tu nu erai...

--Era sa mori...si eu in loc sa te alin...am tipat la tine...si din cauza mea erai asa. Ti-am spus ca am fost un prost ca am stat cu tine.Nu m-am gandit ca o sa te distrug inimioara...Eu trebuia sa am grija de tine.Iarta-ma Aliss! Abea acum mi-am dat seama ce am facut...si tu nu meritai.😭😭

Era prima data cand il vedeam plangand...si eu facem la fel. Ma saruta pe frunte si ma lipeste de el.

--Esti a mea...te rog spune-mi ca esti a mea. Te rog lasa-ma sa iti arat ca pot sa iubesc.😭😭

--Sunt a ta...

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Apr 03, 2018 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Dinnou noiWhere stories live. Discover now