4.rész

643 25 0
                                    

Felmentünk a szobámba. Egy kicsit rendet raktam kerestem neki párnát és takarót. Elmentünk fürödni külön-külön. Amikor én fürödtem bejött Szabim.
-Ugye tudod, hogy odáig van érted?
-Nem hinném. Ő olyan jó pasi.. Én meg hát én vagyok..
-Na neem Rebecca Black ezt most fejezd be.
-Mégis miért? Ez az igazság!-felöltöztem majd kimentünk a folyosóra.
-Hát babám te naggggyon el vagy tévedve.
-Már miért lennék a suliba te vagy a legjobb pasi Bence meg a második. Én valahol az alján vagyok.
-Tudod te hány gyereket kellett megfenyegetnem?? Sokat.
-Becka te vagy a leggyönyörűbb lány akit ismerek.-Bence... Basszameg hallotta.
-Najó. Lelki tanácskozást felfüggeszteni Szabicica megy alukálni Bencecica jön velem. Szabi adj neki boxert azt haladjunk.
-Nézd má' Bence hugi bekeményített.
-Na nem szól be. Haladj-csaptam rá a fenekére. Kislányosan felkuncog majd elmegy.
-Mi van köztetek Szabival?-kérdezi Bence.
-Távolság, levegő. Ő a bátyám, az apám, a fiam egy személybe. Gondoskodunk egymásról de mégse tudnék rá úgy tekinteni, mint pl.: rád.
-Miért, hogy nézel rám?
-Ahj Bencehh-nyavajgott Szabi. Ez mikor jött vissza?-vedd már észre, hogy egymásba estetek mint vak a szakadékba.
-Ahw tesó ez szép hasonlat volt-mutattam neki szivet.
-Rebecca Black!
-Tessék?
-Leszel a barátnőm?
-Háát nem is tudooom-kezdtem el szivatni-igen.
-Ahh megijesztettél-bújik hozzám Bencecica.
-Na gyere, menjünk fel.
Szabi még mutatott egy civeckét(❤) a kezével majd eltátogott egy védekezzeteket amire bemutattam neki.
-Játszunk kérdezz-feleleket!
-Jó Becka te kezded.
-Van tesód?
-Van egy öcsém Magyarországon. És neked van?
-Egy bátyám. De régóta nem láttam. Mióta Szabi a legjobb barátod?
-Amióta az eszemet tudom... Mi a kedvenc színed?
-Fekete minden mennyiségben. Élsz valamilyen káros szenvedéllyel?
-Igen. Szeretek toszni. Nem amúgy cigizek.
-Komolyan?
-Persze. Miért baj?
-Nem csak Szabi nem szerette, ha rágyújtottam így inkább hanyagoltam.
-Nekem egy idő után elfogadta.
-Hát nem tudom. Majd ha nagy szarba leszek rágyújtok. De addig itt vagy te.-pusziltam meg a nyakát
-Uuh..-szisszen fel.
-Mi az?
-Ott érzékeny a nyakam..
-Áhhá értem.-odahajoltam és addig szívtam amíg véres nem lett. A szemébe néztem majd láttam azt a mérhetezlen önuralmat a szemeiben. Csodáltam érte. Látszott, hogy nem csak azért van velem hogy megbasszon majd elmenjen melegebb éghajlatokra, hanem szeret.
-Mikor szerettél belém?
-Régen. Nagyon.
-Miért nem szóltál?
-Barátnőd volt.
-És? Ha tudnád mióta beléd vagyok esve. A hangodba, az illatodba, a gondolkodásmódodba, a humorodba, a beszólásaidba. A kinézetedet is imádom. Tökéletes vagy Cica.
-Imádlak Bence. Nagyon.-odahajoltam majd vártam, hogy ő lépjen. Összeérintette ajkainkat. Szinkronba mozgott a szánk majd a fenekembe markolt, mire felnyögtem így vad táncot járt a nyelvünk. Nem viccelek, életem legjobb csókja volt. Majd levegőhiány miatt elváltunk.
-Na aludjunk Babám. Holnap kelni kell.
-Rendben. Jóéjt!
-Jóéjt szeretlek!-majd átkarolt és magához szorított.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Apr 29, 2018 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Lány a motoronWhere stories live. Discover now