*shawty I got it you can call me monster I'm creeping in your heart babe...*
Ξυπνησες στον ήχο του τραγουδιού που εχεις βάλει ως ξυπνητήρι. Προσπαθησες να σηκωθεις απο το κρεβατι σου αλλά η ζέστη και η νύστα που εχεις δεν σε αφηνουν.
Μετα απο ότι σου φάνηκαν 10 λεπτα σηκωθηκες για να δεις οτι έχουν περάσει μόνο 2.
Ε(Εγώ):"Γιατί γίνεται έτσι κάθε πρωι" ειπες σε τόνο κλαψιαρικο και παραπονετικο καθώς πηγές στο μπανιο. Αφού βγηκες, εκατσες μπροστά στην ντουλάπα για τουλάχιστον μισή ωρα μέχρι να διαλέξεις τι θα βάλεις.Επιτέλους αποφάσισες σε αυτό 👇🏻:
Συνέχεια ντυνεσαι casual γιατί δεν σου αρέσουν πολύ τα φανταχτερά ρουχα. Μονο όταν είναι να πας κάπου, όπως για παράδειγμα σε μια βραδινή εξοδο και τέτοια. Κατεβηκες τις σκάλες και ακουσες φωνές να εχονται απο την κουζίνα.
Μ(Μαμα):...Και μην ξαχασεις να πάρεις λεφτά για να κουρεφτεις μετα το σχολείο
Γ(Γιάννης):Ναι μαμά... Επ καλώς την. Πως και μας θυμηθηκες!!!
Είπε ο αγαπημένος αδερφός όταν κατάλαβε πως μπηκες και εσύ στην κουζίνα.
Ε:Χαχα... Πολύ αστείο. Ακουσα πως θα πας για κούρεμα, θα έρθω και εγώ μαζί σου θέλω να αλλξω κάπως τα μαλλια μου. Μαμα μπορω;
Ρωτησες πρωτα την μαμά σου γιατί στην ουσία απο αυτήν θα επαιρνες τα λεφτά και γιατί ποτε δεν κράτας κάτι κρυφό απο αυτην.
Μ:Ναι, δώσε μου το πορτοφόλι μου.
Με αυτήν την φράση που ακουστικέ σαν μελοδια στα αυτιά σου έφυγες τρέχοντας στο σαλόνι οπου και ηταν το πορτοφόλι και επεστρεψες στην κουζίνα.
Γ:Αυτές είναι οι λιγες φορες που σε βλέπω να τρεχεις.
Ειπε με ενα βλέμμα οτι και καλά είναι καλύτερος.Αν και είναι 1 χρονο μικρότερος δεν θα χασει ευκερια να σε χαντακωσει.
Ε:Οτι πεις χελώνα.
Γ:Ναι, όμως η χελώνα νι-
Δεν πρόλαβε να τελειώσει την πρόταση του γιατί τον διέκοψε η μαμά σας.
Μ:Ελα τελειωνετε τώρα και παρε εσύ τα λεφτα.Θες να φας να σου φτιαξω κάτι ή θα φας με την Rosé απο τον φούρνο.
Ε:Ε... Οχι, λέω να φάω εδώ έτσι κι αλλιως δεν θα ερθει σήμερα η Rosé.
Μ:Πως και έτσι;
Ε:Ηρθε ο ξάδερφος της με κάτι φιλους του απο Κορέα και θα κάτσει μαζί τους σημερα.Μπορεί να πάω το απόγευμα να τους γνωρίσω.
Ειπες καθώς η μαμά σου σου έδινε το πιάτο με τις κρεπες.
YOU ARE READING
Αρωμα Απο Κορεα {KTH}
FanfictionGreek fanfiction Η Ασπα είναι ενα κανονικό κορίτσι που έχει την δική της ζωή. Είναι η τελευταία της χρόνια στο σχολείο. Εχει ενα στοχο στην ζωή της και θέλει να τον πετύχει χωρίς να της σταθεί τίποτα εμπόδιο. Ξαφνικα, απο το πουθενά γίνεται μια ανα...