Ε:Ε Δεν το πιστευω...!!
Δεν το πιστεύω αυτό που βλέπω!! Μέσα κάθεται ο πατέρας μου που μας έχει πει οτι δεν μπορουμε να μείνουμε μαζί του γιατι έχει δουλειες!! Και έχει έρθει εδώ με μια... μια... Αντε μην πω τώρα τι είναι αυτή...
Ε:Λοιπόν πάμε να φύγουμε απο εδώ να πάμε κάπου αλλου. Εγώ εδώ δεν κάθομαι!!
JN:Γιατι ρε συ τι εγιν-... Ohh shoot... Οκ πάμε να φύγουμε.
Είπε η jennie αφού είδε τι έγινε γιατί ξέρει σε τι κατασταση βρησκομαι εγώ με τον πατερα μου.
JM:Γιατί;... Οχι, εγώ θέλω να κατσουμε!
Είπε λες και πρεπει να κάνουμε οτι πει αυτός
R:Πάμε και θα σου πω μετα τι έχει γίνει.Καθώς γυρναγαμε στα αμάξια γυρισα αποτομα και είπα
Ε:Βασικά πηγαίνετε εσείς και θα έρθω σε λίγο εγώ...
Και έφυγα με σατανικό χαμόγελο.
"Ωραία τώρα θα γελασουμε" είπα απο μέσα μου και μπήκα μέσα. Τους είδα που απλα καθοντουσαν εκεί και μιλαγαν."Ωστε έτσι ε; Εχεις δουλειες; Τώρα θα σου πω εγω..." Και σταμάτησα ακριβως πίσω της. Με το που με είδε πήγε να πνιγεί.
Ε:Γεια σου Δημητρη ΜΟΥ!!
Τονισα το "μου" για να εμπέδωσει η αλλη.
Ε:νόμιζα πως δεν μπορούσες αυτές τις μέρες να βρεθούμε...
Ελεγα αυτά και απο μέσα μου γελαγα..!
??:Δημητρη ΜΟΥ;!!
Α καλά εκεί έχει μείνει αυτή..;
Δ:Τι κανεις εσυ εδώ Ασπα;
Χμ.. Πρωτη φορά με λέει έτσι. Να δουμε τώρα τι θα πει.
Ε:Ετυχε να περναω απο εδω με κάτι παιδιά και σε είδα που καθοσουν και είπα "Δεν πάω να πω ενα γεια που έχω καιρο να σε δω;" και να 'μαι.
??:Βλέπεις κι αλλη εκτός απο εμένα;
Δ:Σταματά λίγο εσύ... Να σου εξηγήσω κοπελα μου...
Οπα!! Που πήγε το Ασπα κύριε Δημητρη..;
Ε:Μην μπεις καν στον κοπο. Δεν μπορείς εσύ μια δεν μπορούμε ΕΜΕΙΣ δέκα.
??:Εμείς;!! Δημητρη απαιτω να μάθω τι συμβαίνει!!
Είπε θυμωμενη και άρχιζε να σπάει τα δικά μου νεύρα.
Ε:Βασικά δεν ξέρω αν θα μπορεσουμε να σε δουμε καθόλου το καλοκαιρι...
??:Μου ειπες δεν εχεις να κανείς τίποτα όλο το καλοκαίρι.
Αυτό ηταν!!!
Ε:Εσύ μπορείς να σκασεις για μια φορά και να με αφήσεις να μιλήσω!!
Και με αυτό έδειξε δήθεν θιγμενη και σηκώθηκε πανω.
??:Και εσύ πια είσαι να μου πεις τι θα κάνω βρε παλιοτσουλι!!
Ω... Τώρα θα περάσουμε ωραία. Εγώ καθόμουν και γελαγα μέσα στην μούρη της και περίμενα την καταιγίδα να πεσει.Α..να τη ερχεται.
Δ:Λοιπον εσύ...
Είπε και την έπιασε και την έβαλε κάτω στην καρέκλα με δυναμη.
Δ:κάτσε κάτω και μην βγαλεις αχνά!!
Και με αυτό το βουλωσε.
Δ:Και εσύ πες μου τι εννοεις με αυτό που ειπες πριν λίγο.
Ε:Οχι μπαμπά!! Γιατι όπως εσύ δεν μπορουσες με αυτήν...
Είπα και εκανα νόημα με το κεφάλι μου οπου φαίνεται να κατάλαβε τι γίνεται και συρρικνώνεται στην καρέκλα της.
Ε:έτσι δεν μπορω και εγώ με τον Γιάννη για το καλοκαίρι γιατί έχουμε ηδη κανονίσει με κάτι αλλά παιδια!!
Και με αυτό εβγαλα τα νεύρα μου και σηκωθηκα και έφυγα χωρίς να του αφήσω περιθώριο να πει κάτι αλλο.
YOU ARE READING
Αρωμα Απο Κορεα {KTH}
FanfictionGreek fanfiction Η Ασπα είναι ενα κανονικό κορίτσι που έχει την δική της ζωή. Είναι η τελευταία της χρόνια στο σχολείο. Εχει ενα στοχο στην ζωή της και θέλει να τον πετύχει χωρίς να της σταθεί τίποτα εμπόδιο. Ξαφνικα, απο το πουθενά γίνεται μια ανα...