02

64 12 0
                                    


*Στο τηλέφωνο*
Ε:Ναι, μαμά μόλις τελειώσαμε και θα πάω τώρα στην Rosé μαζί με τον Γιάννη. Θα 'ρθουμε σπίτι το απογευμα.
Μ:Οκ, αν δεν φάτε στην Rosé εχω φτιάξει Μουσακα,θα είναι στον φουρνο.
Ε:Οκ μαμά φιλακια.
Μ:Γεια, φιλάκια.

Αφού ενημερώσες την μαμά σας κατευθυνθηκατε προς το σπίτι της Rosé με τον αδερφό σου να κανει όπως κάθε φορά το καρναβάλι. Τέλος φτασατε στο σπίτι της και χτυπας το κουδούνι. Δεν περιμενατε πολύ και η πόρτα άνοιξε και απο πίσω της ηταν η jisoo. Είχε και αυτή κάτσει λίγο να σας θαυμάζει, καλά περισσότερο εσένα.
Ji:Θέλω και εγώ να τα κάνω έτσι!!!
Είπε και αρχισε να χοροπηδαει στην θέση της
Γ:Ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια...
Ji:Στην αδερφή σου μιλουσα, αμέσως εσύ μην χασεις. Αλλά δεν πας πίσω.
Ε:Ευχαριστώ cupcake. Τα κορίτσια είναι μέσα;
Ji:Ναι, πέραστε.
Είπε και έκανε πίσω να ανοίξει κι άλλο την πόρτα να περάσουμε. Πηγές αμεσως στην κουζίνα και έστειλες τον αδερφό σου στο σαλόνι να περιμενει.
L:OMG!!! Τα μαλλια σου είναι υπέροχα!!!
Ειπε η Lisa και με αυτό γύρισαν και οι αλλες κοπέλες που ετοίμαζαν κάτι, να σε δουν.
Je:Ωραία βγήκαν, μπράβο!!
R:Ποτε τα έκανες και εγώ δεν ήξερα τίποτα !!
Ε:Δεν σου το ειπαν τα κοριτσια; Πριν ερθω εδώ εκανα μια μικρή στάση στο κομμωτηριο.
R:Οχι δεν μου ειπαν τιποτα.
Είπε και κοιτάξε τα κορίτσια με ενα βλέμμα δολοφόνου.
Ε:Καλά δεν πειραζει, να βοηθήσω σε τίποτα.
Με αυτό πλησιασες προς τον παγκο.
R:Οχι θα τα φέρω εγώ έτσι κι αλλιως τελειωσα. Πηγενε με τα κορίτσια στο σαλόνι.
Με το που τελειωσε την πόρταση της ακουσαμε γέλια απο το σαλόνι.
Je:Μην μου πεις οτι είναι εδώ ο αδερφός σου.
Ε:Οκ δεν θα στο πω.
Και έφυγες προς το σαλόνι και άφησες τα κορίτσια πίσω να γελανε και την Jennie να προσπαθει να τις σταματήσει. Μόλις μπηκες ειδες τον αδερφό σου να παιζει δήθεν ξύλο με ενα άλλο αγόρι και αλλά εξι να γελανε, μαζί με την jisoo.
Ε:Τι εγινε;
Ji:Ο αδερφος σου είπε τον Jimin κοντο και του όρμηξε σαν τίγρης.
Ε:να υποθέσω οτι ο Jimin είναι αυτός απο πανω.
Ji:Ναι.
Και με αυτό προσπαθησες να χωρισεις τα δυο αγόρια με την βοήθεια της jisoo. Αυτή δεν προσπάθησε πολύ να χωρίσει τον Γιάννη απο το άλλο αγόρι αφού δεν προσπαθουσε καν να τον χτυπήσει. Αντίθετος εσύ δυσκολευτηκες αρκετά και χρειάστηκες βοήθεια απο τα αγόρια που καθοντουσαν και βλεπανε. Μόλις ηρέμησε ήρθαν και τα αλλά κορίτσια με Κάτι πιάτα στα χέρια τους.
Ε:Μου αρέσει που ρωτησα αν θελετε βοήθεια.
Σε αγνόησαν κανονικοτατα και άφησαν τα πιάτα στο τραπεζάκι που ηταν στην μέση του σαλονιού.
R:Ωραία τώρα που είμαστε όλοι εδώ ας αρχίσουμε να συστηνομαστε!
Και με αυτό καθησατε μερικοι στους καναπέδες μερικοί στο πάτωμα γιατί δεν χωραγατε.
JN:Γεια σας με λένε Jin και είμαι 27 χρονων.
Είπε ενα αρκετά ψηλό αγόρι με κάστανα μαλλια και φουσκωτά χίλια.
S:Γεια σας με λένε Min Yoongi αλλά όλοι με φωνάζουν suga και είμαι 26 χρονων.
Ειπε ενα οχι πολύ ψηλό αγόρι αλλά ουτε κοντό με ξανθά μαλλια και ενα βλέμμα που σου δίνει την εντύπωση οτι είναι έτοιμος να κοιμηθεί.
JH:Γεια σας με λένε Jung Hoseok αλλά μπορείτε να με λετε J-Hope και είμαι 24 χρονων.
Είπε το αγόρι με ενα τεράστιο χαμόγελο και με αρκετά χαρούμενη και ψιλή φωνη.
RM:Γεια σας με λένε Kim Namjoon αλλά με φωνάζουν RM και είμαι επίσης 24 χρονων.
Ειπε χαμογελαστα και φάνηκαν τα λακακια που έχει που τον κανουν ακόμα πιο γλυκό απο οτι είναι.
JM:Γεια σας με λένε Jimin και είμαι 23 χρονων.
Είπε και έδειξε το τεράστιο χαμόγελο του και με τα ματια του να εξαφανιζονται.
V:Γεια σας με λένε Kim taehyung αλλά με φωνάζουν V και είμαι 23 χρονων.
Και με αυτό σου έκλεισε το μάτι αλλά για κάποιο περιεργο λόγο μονο εσύ το ειδες.
JK:Γεια σας με λένε Jeon Jungkook και είμαι 21 χρονων.
Είπε και έδειξε το χαριτωμένο χαμόγελο του που τον έκανε να μοιάζει με κουνελάκι και σχηματιστηκαν ριτιδες γύρω απο τα ματια του.
R:ωραία τα κοριτσια τα γνωρισατε πριν.
Είπε δείχνοντας τα τρια κορίτσια δίπλα σου.
R:Αυτή δίπλα στην Lisa είναι η Ασπα και δίπλα της είναι ο αδερφός της ο Γιάννης.
Τελειωσε και χαμογελασες και κουνησες το χερι σου αμήχανα αφού δεν είχες τι άλλο να πεις. Αντιθέτως ο αδερφός σου ειπε με αρκετα δυνατη φωνη απο το συνηθησμενο τονο.

Αρωμα Απο Κορεα {KTH}Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang