Κεφαλαιο 9

14.3K 1.2K 45
                                    

Ημουν ικανοποιημένη με τα ψώνια που έκανα . Το καλύτερο ηταν που αγόρασα τελικα τα εσώρουχα που ειχα δει στη βιτρίνα . Ειχε περάσει η ώρα και αποφάσισα να γυρίσω σπίτι . Δεν είχα κουράγιο να μαγείρεψω κατι . Θα επερνα κινέζικο σήμερα . Το σκεφτομουν εδω και μέρες . Οταν έφτασα σπίτι τα άφησα ολα στο σαλόνι και πηρα τηλέφωνο να μου φέρουν το φαγητο . Είχα κανονίσει με την Κατερίνα να ερθει απο το σπίτι . Θα βλέπαμε καμία ταινία γιατι δεν είχαμε όρεξη για έξω . Είχα χρόνο στη διάθεση μου και αποφάσισα να κανω ενα μπάνιο . Η Κατερίνα μου ειπε σε ενα τέταρτο θα ηταν σπίτι μου . Οταν χτύπησε το κουδούνι ημουν ακομα με την πετσέτα και τα τα μαλλια μου βρεγμένα. Ποτε πρόλαβε και ήρθε ; Κατέβηκα να ανοίξω την πόρτα , αλλα αντί για την Κατερίνα ειδα το Κωνσταντίνο .

" γιατι ανοίγεις έτσι την πόρτα ; Ποιον περιμένεις;" Πριν προλάβω να απαντήσω μπήκε μέσα . Τα ματια του έπεσαν πανω στις σακούλες .

" τα πήρες τελικα ; Σήμερα έχεις σκοπό να τα φορέσεις ; Γι αυτο άνοιξες την πόρτα έτσι ; Αυτόν περιμενες; Ποιος ειναι ;" Έκανε τη μια ερώτηση μετα την άλλη χωρίς να πάρει ανάσα . Ξαφνικά βρέθηκε μπροστά μου . Με κοίταξε απο πανω μεχρι κάτω και έκανε ενα βήμα πιο κοντα . Είμασταν σε απόσταση αναπνοής . Πήρε μια βαθιά ανάσα σαν να με μύριζε . Έκλεισε τα ματια του και έβλεπα τους μύες του προσώπου του να συσπωνται . Οταν τα ξανα άνοιξε το βλέμμα του ειχε κατι το διαφορετικό .

" πες μου Αλίκη ! Ποιος ειναι ο ξεχωριστός άντρας ;"

Ενιωθα την ανάσα του πανω μου . Ίσως επρεπε να του πω οτι ολα αυτα ηταν γι αυτόν . Άνοιξα το στόμα μου να μιλήσω οταν χτύπησε το κουδούνι .

" τωρα θα μάθουμε ποιος ειναι " με προσπέρασε και πήγε να ανοίξει την πόρτα . Η έκπληξη τις Κατερίνας και του Κωνσταντίνου ηταν απερίγραπτη .

" τι κανεις εσυ εδω ;" Είπαν και οι δυο ταυτόχρονα . Η Κατερίνα με κοίταξε με ενα ερωτηματικό .

" εγω ήρθα να δω τη φίλη μου . Εσυ τι κανεις εδω ;"

" εσένα περιμενε ; "

" όχι περιμένουμε και παρέα . Εσυ τι κανεις όμως δε μου είπες ;"

Εγω δεν έλεγα τιποτα . Μου φαινόταν τόσο αστεία όλη η εικόνα .

" εγω πέρασα να παω ενα γεια . Να δω πως ειναι η Αλίκη γιατι εχθές το βράδυ δεν ηταν και πολυ καλα "

Χαμογέλασα καθώς σκέφτηκα οτι έλεγε ψέματα . Το κουδούνι χτύπησε για δεύτερη φορα . Για άλλη μια φορα ηταν αυτός που άνοιξε την πόρτα .

"Καλώς τον περνα μέσα ."

Ήξερα οτι ηταν το παιδι που έφερε το φαγητο γιατι κρατούσε τις σακούλες . Τον κοίταξε με μια απορία και οταν με είδε με την πετσέτα κοκκινισε . Θεέ μου είχα γίνει ρεζίλι . Αλλα το διασκεδαζα τόσο πολυ .

" πως σε λένε "

" εεε... Κώστα κύριε "

Μα καλα δεν έβλεπε οτι ηταν μικρός . Πρεπει να ηταν τουλάχιστον 17 χρόνων .

" και τι δουλεια κανείς Κώστα ;"

" ειμαι ακομα στο σχολείο και δουλεύω σε εστιατόριο για το χαρτζιλίκι μου "

Σήκωσε τις σακούλες με το φαγητο για να δείξει τι εννοούσε .

Ο Κωσταντινος γύρισε προς τη μεριά μου .

" δεν ειναι αυτός ;"

" όχι " ηταν το μονο που είπα . Έβγαλε λεφτα και του εδωσε .

" ευχαριστούμε κωστακη . Τα ρέστα δικά σου . Ο κωστακης πήρε τα λεφτα και εξαφανίστηκε . Η Κατερίνα γελούσε όλη την ώρα . Ο Κωσταντινος ξαναγύρισε προς τη μεριά μου .

" και γιατι είσαι ακομα με την πετσέτα . Κατάλαβες οτι ήσουν σχεδόν γυμνή μπροστά σε ενα ξένο ; Δε βγάζω άκρη μαζι σου . Καλη σας όρεξη " μου εδωσε τις σακούλες , άνοιξε την πόρτα και έφυγε .

Η Κατερίνα ξέσπασε σε γέλια .

" ευτυχώς ημουν εδω και το ειδα όλο αυτο . Έλα πάμε μέσα . Έχεις πολλα να μου πεις "

@ πως σας φάνηκε ;;;vote and comment@

Η επιμονη σουМесто, где живут истории. Откройте их для себя