Κεφαλαιο 4

15.4K 1K 7
                                    

Ήμασταν μέσα στη θάλασσα και παίζαμε . Η θερμοκρασία του νερού ηταν οτι πρεπει .

" κορίτσια με θέλετε στην παρέα σας ;"

Ο Πέτρος ήρθε διπλα μας . Η Κατερίνα δε μίλησε και απλά τον κοιτούσε .

" εννοείται " του είπα . Αρχίσαμε να γελάμε και να βρεχουμε ο ένας τον άλλον . Άρχισε να επικεντρώνει την προσοχή του στην Κατερίνα . Κατάλαβα οτι ηταν μια καλη ευκαιρία να τους αφήσω λίγο μόνους . Απομακρύνθηκα και άρχισα να κολυμπάω πιο μέσα .

" δεν περίμενα να σε βρω και σένα εδω . Αλλα χαίρομαι που σε βρήκα "

Γύρισα και ειδα το Χρήστο διπλα μου .

" περίμενα να με πάρεις γι αυτο το καφε που λέγαμε ." Τι να έλεγα ; Οτι ο Κωσταντινος ειχε σκισει το χαρτάκι ;

" βασικά κάπου πρεπει να έχασα το χαρτί με το τηλέφωνο σου "

" τότε να σου το ξανα δώσω . Η καλύτερα να κανονισουμε απο τωρα ενα ραντεβου για παν ενδεχόμενο " δε μου άρεσε που ηταν τόσο πιεστικός .

" καλα βλέπουμε . Τωρα με συγχωρείς αλλα θα γυρίσω στην παρέα μου "

Άρχισα να κολυμπάω προς τα έξω . Αλλα τον ενιωθα να με ακολουθεί . Οταν βγήκα έξω απο το νερό τον άκουγα απο πίσω μου . Γύρισα να δω τι γινεται και τον ειδα να με κοιτάει απο πανω μεχρι κάτω . Η αλήθεια ειναι οτι ειχε ωραίο σώμα αλλα κατι δεν μου άρεσε πανω του .

" έλα πάμε . Θα σε αφήσω στην παρέα σου και θα σου δώσω παλι το τηλέφωνο μου "

Φτάσαμε στα παιδια αλλα δεν ειδα πουθενα τον Κωνσταντίνο .

" δώσε μου το κινητό σου " μη μπορώντας να κανω κατι αλλο του το έδωσα . Το πήρε και άρχισε να γράφει .

" τωρα το έχεις . Περιμένω να με πάρεις . Καλη συνέχεια " με φίλησε στο μάγουλο και έφυγε . Εκείνη την ώρα ήρθε ο Κωσταντινος . Κοιτούσε μια εμένα , μια το Χρήστο που έφευγε .

" αυτός δεν ηταν ο τύπος απο το μπαρ ; Κανονισατε να βρεθείτε σήμερα εδω ; Πως ; Αφού έσκισα το τηλέφωνο του ;"

" ναι αυτός ηταν . Βρεθήκαμε τυχαία . Και μου ξαναδωσε το τηλέφωνο του και είπαμε να βγούμε " άνοιξε το στόμα να πει κατι και το ξανα έκλεισε . Γύρισε να φύγει , κοντοσταθηκε και ξαναγύρισε .

" δε μου αρέσει ο τύπος Αλικάκι . Να προσεχείς " είχα μπερδευτεί . Ζηλευε η απλά με έβλεπε σαν τη μικρή του αδερφη και ήθελε να με προστατέψει ; Δεν είπα τιποτα .

Η μέρα κύλησε ευχάριστα . Κολυμπουσαμε , παίζαμε παιχνίδια στη θάλασσα . Ο Κωσταντινος όλο αυτο το διάστημα ηταν πάντα διπλα μου . Ενιωθα υπέροχα . Φανταζόμουν πως θα ηταν αν είμασταν ζευγάρι κανονικό και χτυπούσε δυνατά η καρδιά μου . Ηρθε η ώρα να φύγουμε . Πηγαίνοντας στα αυτοκίνητα χτύπησε το κινητό του .

" έλα Μαρία . "

Παλι αυτη ; Καλα μετα απο τόσα χρονια δεν προχώρησε στη ζωη της ; Δεν βρήκε κάποιον άλλον ;

" ναι μπορω το βράδυ . Οκ τα λέμε πιο μετα στο γνωστό μαγαζι "

Κανόνισε ραντεβου μαζι της . Κατι επρεπε να κανω . Χαιρετηθηκαμε και έπιασα την Κατερίνα απο το χέρι .

" τι θα κανεις το βράδυ "

" ε να ο Πέτρος ειπε να πάμε για κανένα ποτο . Αλλα δε θέλω να παω μονη μου " μου ήρθε μια ιδέα .

" θα έρθω και γω αλλα δε θα ειμαι μονη . Και μάντεψε που θα πάμε "

Η επιμονη σουTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang