Shawn: Hey ben Shawn
Shawn: Kim olduğumu bildiğini düşünüyorum
Cameron: Evet kim olduğunu biliyorum
Cameron: Umarım iyi anlaşırız seninle tanıştığıma memnun oldum
Cameron, onun numarasını hemen öğrenmesine şaşırmıştı aslında. Hiç böyle hızlı olacağını düşünmemişti. Acaba ona kim vermişti? Her ne olursa olsun yakışıklı bir ünlüyle konuşmuştu az önce. "Aman Tanrım!" dedi. "Shawn Mendes idi!"
Kafasına bir yastık yemesiyle irkildi. Karşı koltukta oturan annesi ona yastık fırlatmıştı. Ne yaptığını soran bakışlarla annesine baktı. "Bu yastığın amacı neydi?" diye sordu. "Aptallığı bırakman!" diye bağırdı. "Ona aşık olmamalısın, bu sadece promo." diye devam etti söze. Cameron'ın canı, bunları duyduğu için sıkılmıştı. Zaten aşıktı, bir daha aşık olamazdı ki! Hem Shawn'dan bahsediyorlardı, kim ona aşık olmazdı ki? Onun yanında hiç kimsenin şansı olamazdı.
Ofladı ve "Hah!" dedi. Yastığı geri annesine atıp Shawn'ın yanıtına baktı.
Shawn: Daha önce çekici olduğunu söylemiş miydim?
Cameron: Hayır ama söylemeni isterim ehe
Shawn: Çok çekicisin
Shawn: istediğin yerine getirilmiştir assadadassad
Cameron: Lütfen sen rastgele harfe basma güzel olmuyor
Shawn: :(
Shawn'ın komikliğine istemsizce güldü. Çocuk çok ateşliydi, ama güzel klavyenin üstüne oturamıyordu. Herkesin bir kusuru vardı sonuçta, değil mi? Onun da kusuru bu olmalıydı. Ah, kusuru bile güzeldi. Bu çocuk Cameron'ı delirtecekti!
Hemen onunla görüşmek istiyordu, iki gün sonra buluşacaklardı ama sanki o iki günü yıllarca bekleyecekmiş gibi hissediyordu Cameron. Şimdi zaman makinesinin olmasını isterdi. Ama beklemek zorundaydı, ne de olsa gelecekti. Zar zor olsa da.
Slm yeni kitapla karşınızdayım Memories Never Die bitince boşluğa düştüm iki yıldır yazdığım bir kitaptı normaldir bu yüzden sklwmdlamwldmalqmeks
Boşluğa düşünce yeni kitap yayınlamak istedim inş beğenirsiniz
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ROSA || SHAMERON
FanficShawn ve Cameron promo yapmak için tanışırlar. İlk başta promo olan ilişkileri zamanla gerçek bir şeye dönüşür...