Noi doar repetam pentru... Teatru!

65 4 0
                                    

Niall's POV:

Nu stiu cum dar Bithny!Simt ceva pentru ea!Ceva profund!As vrea sa ii cunosc si familia.I-a stai!

-Hei vreți ca familiile noastre sa se cunoască cu cea a Bithnyei?

-Desigur!Tu vrei Bri?zic toți in cor.

-Cum sa nu!Dar sora mea mai mica nu este...

-Este om?intreb eu si deja sunt fericit.

-Da!zice încet cu capul in jos.

-Nu-i problema!zice Harry.

-Dar stie de...?intreaba Liam.

-Nu!Din păcate!Ea este tot om si la 16 ani, ca mine, o sa afle si o sa si fie.

-Ce ziceți sa o ducem in locul de joaca de lângă parc?zice Louis.

-Da!Ce zici Brithny?intreaba Zayn.

-Tare!Ma duc sa vorbesc cu mama.zice Brith si pleacă cu viteza lumini, ca doar daia eram singur, noi 6, pe coridor.

Brithny's POV:

-Mama!Tata!Am ceva sa va spun!zic si intr-o secunda erau in fata mea.

-Ce s-a întâmplat?Te-a prins un strigoi?intreaba mama analizundu-ma.

-Nu si ce?

-Strigoi!Vampiri rai!zice tata.

-Aha!

-Zi ce vroiai sa ne spui!

-M-am împrietenit cu 5 băieți care sunt si ei cu familiile lor sunt vampir, unu dintre ei este fiul domnului director si vor ca ei si familiile lor sa va cunoasca! zic fara sa respir.

-A... OK!zic amândoi deodată.

-Serios?!

-Da adică vroiam de mult sa cunoaștem mai multe familii de vampiri!zice mama care il imbratiseaza pe tata.

-OK ma duc sa le spun!

-Nu mai trebuie!Sunt la ușa!zice mama.

-Ce?

-Da se vad prin geam!zice tata râzând.

-Ooooo...Kkkkk?!zic si ma duc la ușa si cand o deschid.

-Brithny!zic toți 5 in cor.

-Buna!

-Buna ziua!zic salutându-i pe părinți mei.

-Buna copii!zic si ei râzând de mine ca băieți au sărit pe mine de am căzut jos.

-Acum faceți prezentările!

-Eu sunt Niall Horan!Iar ei sunt părinți mei Paul Horan si Maura Horan, si el este fratele meu mai mare Greg!

-Încântati de cunoștință!

-Eu sunt Harry Styles!Iar ele sunt mama mea Anne Styles si ea este sora mea mai mare Gemma!

-Încântati de cunoștință!

-Eu sunt Zayn Malik!Iar ei sun părinți mei Yaser Malik si Tricia Malik, iar ele sunt surorile mele: Donyia care este mai mare si Waliyha și Safaa care sunt mai mici!

-Încântati de cunoștință!

-Eu sun Liam Payne!Iar ei sunt părinți mei Karen și Geoff Payne, iar el sunt surorile mele mai mari Ruth și Nicola!

-Încântati de cunoștință!

-Eu sunt Louis Tomilnson!Iar ei sunt părinții mei Johannah Tomilnson si tatăl meu vitreg Mark Tomlinson, iar el sunt surorile mele mai mici, vitrege:Georgia, Charlotte, Félicité, Daisy si Phoebe!

-Încântati de cunoștință!

-Si noi!zic toți in cor de parca am fi in corul scoli.

-Noi suntem părinții lui Brithny: Isabela Roberts si soțul meu Joe Roberts!Iar ea este fica noastră cea mica Miley!

-Mami!De ce au toți pielea albă?intreaba Miley.

-Ne costumam pentru un concurs!In care trebuie sa te prefaci ca esti un vampir!zice Gemma si ne liniștim toți.

-Bine!Eu ma duc sa ma uit la TV!

Isabela's POV:

Ma uitam la noi prieteni ai lui Brithny si le ascultam mințile!Cand deodată aud ceva interesant in mintea lui... Niall.

" E asa de draguta!Nici nu stiu cum m-am îndrăgostit de ea!"

M-am bucurat asa de tare pentru Brithny!M-am dus la Niall si i-am spus:

-Sper sa nu o ranesti!Vezi ca ai putea fi prima iubire pentru ea!i-am zis si l-am lăsat cu gura deschisă.

Brithny's POV:

M-am dus la Niall cand am vazut ca mama s-a dus la el si i-a spus ceva.

-Sa nu te speri!Mama, asa cum pot eu sa controlez mințile, ea poate citi gândurile!

-Seios?!

-Dap!Si Haideti sa mergem in parc!

-OK!zic toți.

-Mama pot sa o i-au si pe Miley!

-Bine!Si luați masina tatei!

-Bine, pa!

In masina:

-Miley pe tine te lăsam la locul de joaca!

-Bine!Harry?

-Da!

-De ce ai parul unei fete?zice si toți radem i-ar lui Harry i se fac ochi roși.

-Sa te atingi de un fir de par din capul ei ca, iau o tepusa si ti-o înfig in inima!

-Ce ai zis Brithny?

-AAA... Repetam pentru spectacol!Eu sunt un vampir si Harry e un varcolac si asa este scenariul!

-OK!Ai interpretat foarte bine!

***

Scuze daca l-am făcut mai scurt dar il făcusem lung si dintr-o data PUFF a dispărut tot!Si scuze daca am mai greșit!TLABETA TAMPITA CARE BAGA DE LA EA!

Vampiri anormaliUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum