Cine sunt eu?

464 5 1
                                    


Eu sunt Brithny Roberts. Sunt o fata de 16 ani, parul este de un blond deschis cu șuvite roșii, ochi albaștrii si cu câteva tatuaje.Locuiesc in Londra de 2 saptamâni.Părinți mei sunt unii care se comport ce la 20 de ani, sora mea mai mica, Miley, are 10 ani si se comporta... ca o fata de vârsta ei.Suntem una din familiile " bogatane".Aici m-am născut dar tata, nu știu din ce motiv, vroia ca familia lui sa nu stea aici.Cand il întrebam de ce am plecat de-acasa zicea într-una ca trebuie sa stam cat mai departe de acest loc.La 4 ani ne-am mutat in Romania.Nu știam nimic despre acea tara, nici sa vorbesc.Stiam doar sa intreb unde este locul ... si sa zic multumesc.Dar tata si mama sau luminata, dupa 12 ani,
ca e mai bine pentru noi , eu si Miley, sa ne întoarcem înapoi in Londra.
Am rămas singura acasa. Mama si tata s-au dus sa-o înscrie pe Maily la scoala, ca nu puteau acum câteva zile, asa ca m-am hotărât sa ma plimb prin parc.Am intrat in camera mea, roșie, si m-am îmbrăcat cu niște pantaloni scurti negri, cu o bluza neagră pe care scria cu roșu " I am different!I am a vampire!" si niște converse roși.Am luat cheile si am ieși pe ușa pe urma am închis-o si am înaintat spre Range Rover-ul meu de un vișiniu strălucitor si am plecat in parc.

*In parc*

Ma plimbam si ma tot gândeam. De câteva zile ma simt... goală.Pielea mi-se albea din ce in ce mai mult.Acum doua saptamani, la vechea scoala, in ora de sport ne-a pus sa alergam si, pirn surprinderea mea, am alergat cel mai repede si eu care eram mereu ultima.In ultima vreme tot vreau sa mănânc numai lucruri de culoare roșie si cand părinții aud asta se bucura. Cine sau ce sunt eu?
M-am asezat pe o banca si ma uitam in gol, cand deodată ma trezesc si vad ca o gasca de băieți, 5 la număr, vin spre mine.Unu' avea parul cret, altu' avea parul ridicat cu o suvita blonda, altu' avea un tatuj pe mana cu un fel de sageti care arătau in sus, altu' avea parul normal ca nu știu cum sa-l caracterizez si ultimu' era blond.Toti aveau tot felu' de tatuaje inafara de cel blond.
-Hey,papusa!zice cel cret si se pun toți in fata mea si eu ma îndrept cu destinația cretului.
-Sa dea dracu' sa imi mai spui odată "papusa" ca te sparg!zic si il împing cu degetul in piept.
-O... Esti cam rauta!zice cel cu suvita blonda.
-Da!Ce vreți de ați venit tocmai la mine?
-Ho... Tigroaico!zice cel blond.
-Esti noua prin cartier?Nu?intreaba cel cu tatuajul care nu il înțeleg.
-Da!
-Si... Cum te cheamă?intreaba cel cret care își pune mana dupa umeri mei, jur ca ma călcat si pe ultimul nerv.
-Nu știu spune-mi tu iubire!zic si ii sucesc mana.
-O nu!zice cel blod iar cel cret pleacă.
-Ce a patit!intreb eu.Ii e frica sa se bată cu mine?
-Revenind la întrebare!Cum te cheamă?se întoarce cretul.
-Brithny Roberts!Dar voi?
-Eu sunt Liam iar: blondul este Niall, cretul este Harry, cel cu suvita blonda Zayn si cel care zici ca e francez este Louis!zice cel cu tatuajul... adică Liam.
-Aha!zic si ma uit la pielea lor care era albă, ca a mea doar ca mai albă de atât.
-Si vrei sa te con... a vrut sa zică Harry dar a fost opri de Inspirația adâncă a lui Louis.
-Baieti!zice si toți se strâng intr-un cerc sa vorbească.
-Nu se poate!Ne-am fi dat seama pana acum!aud o șușoteală.
-Da!Pana acum mirosea a... om!se mai aude o șușoteală care se aude mai încet ultima parte, dupa doua minute se reîntorc la întrebarea care vroia sa mi-o pună Harry.
-Deci!Brithny!Vrei sa te conducem acasa?intreaba Harry.
-De ce nu?zic si am pornit in drum spre casa ne-am cunoscut mai bine si ei au fost plecați din tara in acea perioada,cu familia, dar nu au stat atât de mult.Ok!Multumesc, băieți!zic si cand am respirat am simțit miros de sânge, care cred ca era la mare depărtare de mine, si simțeau nevoia sa ma duc acolo.
-Noi plecam!Pa!zic toți in cor.
Cand am vazut ca au luat-o spre parc am început sa alerg cu o viteza foarte mare, nu știu cum, si am ajuns la 3 case distanță unde am vazut un om care s-a tăiat cu un fier.
-O...Lăsați-ma sa va ajut!zic si si ii iau mana intra mea si, nu știu cum, am ajuns sa ii sug sângele!O my... Vampire!Sunt un v...v...vampir!

* Acasa*

- Mama!!!strig încât se aude in toată casa.
-Mami e sus in camera ta si tot încearcă sa repete ceva!zice Miley uitându-se la TV.
-Multumesc!Si... Buna!
-Buna!

***

-Mama!Am ceva sa iti spun!
-Ba nu!Eu am ceva de spus!
-Întâi eu!Am supt sângele unui om!zic speriata.
-Bravo! Sunt mândră de tine!zice si ma imbratiseaza.
-Cred ca nu am fost prea clară!AM SUPT SÂNGELE UNUI OM!Sangele unu om!
-Da, draga!Am înțeles!Acum eu tu esti un vampir născut!Pana la 16 ani esti ca un om dar la 16 ani începe sa ti se albeasca pielea sa te simți goală, pe dinăuntru, sa it apară coltii, sa iti controlezi ochi roși si sa nu iti arati coltii, ai înțeles?A si sa zbori si sa alergi, defapt, sa mergi mai repede decat viteza lumini!Nu e tare!Si de obicei de la 3 zile de cand ti se întâmpla asta începi sa bei sânge! Dar tu ai băut din prima zi!Sunt foarte fericita!Sper ca ai dormit destul, pentru ca nu o sa mai dormi!Si vezi ca maine e prima zi de liceu si in seara asta eu si tatăl tau o sa te învățăm sa te controlezi!
-Bine!Gata!Am înțeles!Dar cum rămâne cu Miley?
-Ea o sa doarmă!Nici nu o sa stie ca suntem plecați!
-Nu!Adica si ea...?
-Nu tot de la 16 ani!
-Aha!zic si mi se face foame chiar daca am băut sângele unui o de 30 de ani.
-Ti-e foame!
-De unde știi?
-Eu pot citi gândurile!Se spune ca unii vampiri sunt mai speciali!Ca au unele puteri incluse!Ca sunt DOTATI!
-Adica si eu sunt...
-Ori tu ori Miley!O sa vedem in seara asta.

M-am apucat si eu de o carte noua!Scuze daca sunt greșeli!

Vampiri anormaliUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum