Alt biletel

54 2 0
                                    

Sper ca mai te-ai gandit cine naibi iti trimite biletelele!Mai asteapta draga!Mai asteapta!O sa iti dau un indiciu!L-am ajutat pe ..., in padure!"

Ciudat!Cine ar ajuta o persoana in padure!Bine!Gata Brithney!Poate zice oricand!Poate chiar si in timpul noptii cand ne jucam adevar si provocare in sufragerie! Ok!Gata, ma duc sa ma imbrac.

-Ma duc sa ma imbrac!zic lasand biletul pe masa de cafea din sticla si luand hainele din bagaj.

-A... si am uitat!Harry, nu veni dupa mine chiar si invizibil!Ai inteles cretule?!zic uitandu-ma prin camera si nu era, inseamna ca era invizibil.

-Bine!Daca asa vrea cea care poate sa omoare un om sau vampir doar uitandu-se la el si gandindu-se la moarte sau durere!zice si apare in fata mea.

Am iesit din camera mergand spre baie.Cand am ajuns am verificat daca este cineva, nu era nimeni asa ca, am intrat.Mi-am dat hainele, murdare, jos si am pornit apa si am intrat in cabina.Nu imi vine sa cred!Cand dau pe apa rece, nu simt nimic!Cand dau pe apa calda, nu simt nimic!Mi-am facut un dus scurt si am iesit din cabina.M-am imbracat cu o bluza alba,larga si o pereche de pantaloni, scurti de un galben fosforescent.Mi-am luat hainele si am plecat.Cand sa fac stanga spre camera am dat peste Niall.

-Aaaaa...Sa moara Veta!Ce mama masi ai avut sa... nu am mai reusit sa spun ca el imi pune mana la gura.

-Taci naibi!Poate zice lumea ca te violez!zice si imi ia mana de la gura mea.

   ***

Deci nu am mai postat de un miliard de ani!Dar... am avut telefonul si tableta blocate si peste 2 zile plec in tabara si aseara nu am dormit deloc (nunta) asa ca am dormit decat 3 ore dimineata la 7.Deci v-am si spus de ce.Si stiu... de ce le faci atat de scurte?!...Pentru ce 3 ORE DE SOMN!

Vampiri anormaliUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum