''Uneori cred că ingineria evoluează inutil, când sunt atâtea persoane ce nu găsesc nimic mai bun de făcut decât să se ia de alte persoane.Am în fața mea un idiot aflat în mediul său natural''gândește Zed și fără să mai stea două secunde se apropie de Bill Jord și prinde cartea cu care încerca să o șantajeze pe tânăra șatenă din fața lui.
Musculosul, mai înalt cu 10 cm decât brunet, este șocat de această întervenție și adaugă plin de o compasiune falsă:"Te deranjează ceva, bro?"
Zed îl impinge ușor și fără a-i răspunde se apropie de tânăra, ale cărei cărți sunt împrăștiate pe tot holul, cu dorința de a o ajuta să le strângă.
"Ai crede că suntem o societate evoluată pănă acum și nu am mai reacționa ca în filmele banale pentru adolescenți"analiza Zed, în timp ce Bill borborosea ceva ce se dorea a fi dur și amenințător.
De o dată, acesta se ridică brusc și cu o hotărâre, dar și cu o lejeritate aparte adaugă "Știai că este interzis să te iei de cineva de aici?Ai peste 18 ani și actul 345 din cartea liceului spune clar că acest timp de comportament este pedepsit cu inchisoare de până la un an.Dacă aș fi tu, nu aș face asta, ținând cont că vrei la facultatea aceea sportivă, bro"
Acel ultim apelativ a fost rostit în cel mai sarcastic mod posibil, dar pentru Bill cuvintele lui Zed păreau a fi doar atenționarea unui prieten bun și nici de cum o amenințare.
"Mulțumesc mult"spune acesta șocat, și dându-se mai în spate.Îi prinde mâna brunetului și o mișcă repede, plin de elan:"O să țin minte acest ajutor"continuă, apoi pleacă repede, speriat că poate cineva să fi văzut și să îl raporteze.Ceea ce nu știa Bill, e că mulți au văzut, dar nu toți aveau curajul să se opună.
Zed se întoarce spre tânăra șatenă, cu părul prins într-o coadă strânsă la spate.Purta un tricou mult prea larg, care îi făcea corpul să pară mult prea plin.Avea o pereche de blugi negrii care parcă încercau să îi acopere toată rușinea pe care tănărului i se părea că ea o simte față de corpul ei.
"Mulțumesc"se aude șoptind, iar vocea sa era atăt de caldă, încât îi adusese lui Zed un zâmbet lejer.
"Mai există și oameni inocenți"gândește pentru sine și îi oferă fetei cărțile înapoi.Iși prinde rucsacul, care îi alunecase de pe umăr și se îndreptă spre cafenea, având poftă de o salată cu brânză și porumb.
Șatena, a cărei nume era Exon Carp, ar fi vrut să îi mai spună ceva tănărului din fața ei, dar în sinea sa știa că ar căuta acul în carul cu fân. Nu era adolescenta tipică, de care râdea lumea, doar că în acel moment Bill a devenit extrem de curios legat de cartea ei de sketch, iar ea chiar nu dorea să i-o dea.Ceea ce nu știa Zed e că adolescenta chiar lupta pentru părerea ei și în încăpățânarea sa de a nu-i da cartea și-a trântit toate celelalte manuale.Fix în momentul în care Bill iși proclamase victoria, cu rânjetul lui ce se dorea a fi seducător, tănărul brunet a intervenit.
Ce rost avea ca Exon să îi spună că nu are nevoie de ajutor sau că pentru ea Bill era doar un sac de pietre.Știa că oamenii ca Zed nu ar întelege-o și în sinea ei chiar nu o interesa.
A jucat rolul domniței aflate la ananghie , doar pentru a scăpa de presiunea de a fi în jurul său.Exon Carp nu e o fricoasă, iar ea știa asta.Ce conta ce credea lumea?Conta doar ce credea ea.
CITEȘTI
Girls can play with boys too
HumorBăieții și fetele. Roșu și roz. Puternic și firav. Timpul a împărțit oamenii în două categorii,pe atăt de numeroase, pe atât de dificil de separat. Băieții=simbolul masculinității, cei care pot înfrunta orice și clar nu plâng. Fetele=inocente, inof...