prvá časť story:) máte sa na čo tešiť :D snáď :)
'Ked som bola malá a chodila som do škôlky skamarátila som sa tam s jedným chalanom s ktorým sa kamarátim doteraz. Volá sa JUstin. Bol to môj najlepší kamoš odvtedy čo sme spolu chodili do škôlky. Vtedy som nemala až tak veľa kamarátov ale on bol vždy ten ktorý ma podržal v tom najhoršom. Ked sme mali nastúpiť do školy naše mamy sa rozhodlli že pôjdeme do tej istej školy, no bohužiaľ nás nedali do tej istej triedy. V druhom ročníku som sa spýtala učiteľky či ma nemôžu preradiť a tak som išli k justinovi. Teraz sme s Justinom na strednej (zase spolu).'
"Cŕŕŕŕŕŕŕn" zazvonil mi budík na to aby som vstala. Bol pondelok. Jeden nudný sprostý pondelok. Vypla som budík zakryla som sa perinou a dala si hlavu pod vankúš. Snažila som sa zaspať, ale to som asi robiť nemala pretože moja mama mi vbehla do izby a strhla zo mňa perinu. Bol koniec Novembra a spala som v krátkom pyžame takže ked zo mňa strhla perinu, bola mi zima.. "Mamaaa!" zakričala som na ňu a posadila som sa na posteli. Ona mi iba povedala že sa mám ponáhlať inak nestihnem školu a odišla. Vstala som a pobrala som sa do kúpeľne. Opláchla som si tvár a nakrémovala som si ju. Naniesla som si trochu make-upu na tvár, učesala si vlasy a šla som do svojej izby. Otvorila som skriňu a vybrala som si niečo na seba. Dala som si dlhé obtiahnuté rifle a voľné čierne tričko s bielou 69. Pozrela som sa na hodinky a už bolo 7:51. Zamrmlala som pár nadávok a rozbehla sa dole schodmi. Samozrejme som šla tak rýchlo dole schodmi som sa pekne zdrbala a padla na ksicht-.-!! To by som predsa nebola JA! NO ked som sa zdvihla zo zeme namierila som do kuchyne. Vybrala som si jogurt z chladničky, zobrala som si lyžičku a začala som jesť. "Je už 7:57 a ja stále trčím doma," povedala som si pre seba a jogurt som odhodila do koša. Schmatla som jablko a 5$ (dolárov) aby som si mohla kúpiť niečo v školskom bufete a okamžite bežala do školy.
Trvalo mi asi 7 minút aby som sa dopravila do 'väznice' takže som došla neskoro. Prvá hodina je Matematika s tou najprísnejšou učkou na škole Mrs. Bosnit. šla som ku skrinke si vybrať učebnicu, ked v tom ma niekto poťukal po ramene. Otočila som sa a tam stál Justin. "Zdar!" povedal a oprel sa o skrinku vedľa mojej. Ja som kývla rukou na znak pozdravu. "Ideš neskoro," povedal Justin a zasmial sa. Ja som iba prevrátila očami a dodala: "A ty akože nie." On sa zaškeril a ukázal prstom na triedu s tým že by sme už mali ísť. Chodíme spolu na matiku takže asi bude dosť podozrivé ked dojdeme spolu do triedy. Ked sme vošli do triedy, samozrejme, museli sme si vypočuť Mrs. Bosnit ako na nás kričí že sa nemáme flákať ale načas chodievať do školy a blá blá blá. Ked KONEČNE dopovedala mohli sme si sadnúť... ale aj tak zazvonilo čiže to bola fajn matika :D
Po škole sme sa s Justinom dohodli že o 17:00 pôjdeme do kina na úplne mega best bombovo-úžasný super zábavný film..... Ako si vycvičiť draka 2 !! :D Veľmi som sa tešila pretože na detskom filme sme už dlho neboli a bude to haluz!
Takže toto bola prvá kapitola :) snáď sa vám páčila a dáte mi vote:) + komentujte :D
-Bieblx