DisneyHigh

447 20 3
                                    

Lieve, lieve, lieve Elsa en Anna. Eindelijk is het zover. Ik mag naar DisneyHigh. Het heeft 14 jaren geduurd, maar eindelijk is het zover! Ow wacht dat had ik al gezegd. Ik ga met mijn vriendin Rosa. Jullie weten wel wie. Dat ene meisje met blonde haren die toen in slaap viel tijdens het eten. Dat is en blijft leuk. Ik hoop dat ik jullie snel zie. By the way, hoe is het met jullie ouders? Gaan ze weer eens op reis?
Mail me XXX Rachel

Ik zucht en vouw de brief dicht. "Over minder dan een week zit ik op DisneyHigh. Zie je het voor je, ik Rachel op een school met allemaal mensen die hun leven aan Disney wijden?" Zeg ik blij tegen Pascal. Hij piekert wat. "Jaja, er moet nog veel gebeuren Pascal. Ik moet nog een boekentas en al die zooi vinden. En natuurlijk een goede eerste indruk! Niet zoals Anna me laatst vertelde hoe zij haar indruk achterliet. Ze struikelde over de drempel van de deur van het klaslokaal. Goede eerste indruk nichtje!" Pascal piept tegen me dat ik een sms heb. Ik grijp mijn mobiel en kijk in berichten.

Hallo Rachel,
Zullen we vanmiddag gaan shoppen? Volgens mij ben ik niet de enige die nog schoolspullen moet inslaan! En wat dacht je van een perfecte eerste dag outfit? Daar ben ik wel goed in. En mijn tantes Floor, Fien en Mary zullen vast nog wat tips hebben!
XXX Rosa

"Jeeh, zie je dat Pascal. Ik ga lekker shoppen! Ik wil een goede eerste indruk. Wat als ik de verkeerde dingen kies. Dan ben ik dadelijk de sukkel van de school! Aaahhh, oké haasten nu." Pascal trekt een scheve kop. "Wat?" Hij piept wat. "Ow ja natuurlijk, ik heb nog niet eens een tijd afgesproken. Dom van me. Oké, eventjes terug sms'en. Dankje Pascal." Ik zet Pascal op mijn schouder en type een sms terug naar Rosa. Hopen dat ze snel reageert.

Disney HighWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu