1. Bolum

5 0 0
                                    

  Annemin o yumusak sesiyle kalktim. perdemi actim. Camdan disarida oyun oynayan cocuklara baktim... Bi dakka ya saat kac?!? hemen masamin uzerindeki calar saatimr baktim saat 6:10 du. Tabi burda bi anormallik yok ama bu cocuklarin bu saate oyun oynamalari anormal. Herneyse ya ha bide ben kendimi tanitmadim pardon. Ben Nida Aloğlu. Guzel sanatlar lisesinde muzik bolumundeyim. Sesim anneminkine gore daha kali- Nidaaa kizim cabuk bak okula gec kaliosun dedi annem. Anneme hak verip yatagimdan kalktim. aynada yuzumu inceliyordumki telefonuma mesaj geldi. Esra dandi mesaj. Esra benim kardesim gibidir.

AEsra: Pist kanka kalktinmi?
Onu neden AEsra diye kaydettim cunku en on siraa olsun diye. Ne kadar akkiliyim dimi yaw.

hee o kadar akkilisinki matemarikten 16 resimden 52 biyolojiden de-

bak Hatcemisin Hutcemisin bilemem kapa ceneni.Daha bana ismini bile soylemiyen icsesimi duymamaya calisarak Esraya mesaj attim.

Nida: Kalktim okulda bulusuruz okey?

AEsra: Ok!

Nida: Yay

AEsra: fufhufhudhubdudjdosn+2-%+2

Esranin attigi randoma guldum ve telefonumu şarja taktim. dizleri yirtik bi kor onun ustune gobegi cok acik olmayan sadece kollarimi kaldirinca gobegim gorunen bi tshort giydim. Ustumede fileli ceketimi.
Annem masayi donatmis babamda her ev babasi gibi onunde gazete cay ve kalemler vardi. Annem hemen yanima gelip agzima zeytin peynir sokusturdu. Cunlu biliyor yemeden gidecegimi. Annemi ve babagimi sap sup optukten sonra okula yol aldim

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Apr 16, 2018 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

SOL ANAHTARIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin