Reggel az ébresztőm idegesítő hangjára keltem.3x nyomtam be a szundi gombot mire erőt tudtam venni magamon és kikászálódtam a meleg puha ágyikómból. Kómásan a fürdőszobába ráncigáltam magam mint egy zombi.
A tükörbe nézve tényleg megiettem magamtól.Fekete,kék hajam úgy állt a fejem tetején mint egy szénakazal. A szemem alatt olyan táskák mint a csomagjaim az előtérben.
Egy alapos fürdés,hajfésülés és egykis smink segítségével máris sokkal jobban néztem ki. A hajam egy kontyba fogtam.A töve fekete a vége pedig kék.Felkaptam egy fekete bő pulcsit így tavasszal és egy fekete farmert,mellé pedig egy fekete tavaszi magassarkút. Divattervező létemre követnem kell a divatot.
A nappalim közepén álltam 2 nagy bőrönddel.
A rajzfüzetem,ruháim,sminkem,laptop,ékszerek, varrókészlet elrakva, víz elzárva.-motyoktam.
A fülemhez emeltem a nevetségesen drága telefonom és hívtam egy taxit.
A hajamba tűztem a napszemüvegem és lebattyoktam. Szívtam utoljára a "friss" párizsi levegőböl. Viszlát 1 év múlva.
Ekkorra már megérkezett a taxim.Beültem és a reptérre indultam. A taxissal (mint megtudtam Jack) jót beszélgettem.Elköszöntem és már mentem is.
Becsekkoltam és megláttam az uticélom. Egy adag tömeg és egycsomó fotós.
Fiúk
- Hé-kiáltottam- Az ott Shawn Mendes?
Ekkor mindenki abba az irányba futott. Csak páran voltak ott.Megláttam Niallt aki pont engem nézett és jeleztem neki,hogy fussanak. Biccentett egyet és húzta maga után a bandát.
Én lassan lépkedtem a járatom felé.
-Ez óriási volt-hallom meg Louis hangját.Kiráz tőle a hideg. Hogy őszinte legyek mindig is tartottam tőle.
-Mi volt ebbe az óriási?Hogy letámadtak minket a rajongók vagy,hogy egy idegen lány mentett meg minket?-hallom Harry mély hangját.
-Ez egy kicsit fájt.- suttogok magam elé.
De ennyi mindenkinek elég is,hogy rám emelje a tekintetét.
-Te ki vagy és mit keresel itt?-kérdezi Zayn.
-Ti nem tudjátok ki ő?-kérdezi csodálkozva Harry-Ő a Francia divattervező.Xemine Wan.-Úgy mondja a nevem akcentusával...szinte ízlelgeti.- Tőle...-itt közbe vágok.
-Én tervezem az öltönyeidet. -mosolygok finoman.Zöld szemei csak úgy ragyognak mint a frissen csiszolt smaragd.-Nagyon jó ruha ízlésed van.
Ezen mindenki nevet egy nagyon jót.Ebbe mi a vicces?Ez egy dicséret volt. Harry közelebb lép hozzám.Fel kell rá néznem olyan magas.Én sem vagyok alacsony a 170 cm-mel de ő.....
Lehajolt és adott egy finom puszit az arcomra.Lehellete csikizti a fülem.
Oké Styles
Amikor elhajolt az egész arcom kipirult. Egy pár pillanatra teljesen ledermedtem.
De hamar kapcsoltam.Énis odahajoltam csak én a fületövébe adtam a "csókom".Amennyire lehet adni mogyoróbarna göndör hajkoronájától.
Ő is ledermedt nem is kicsit. De ő velem ellentétben nem pirult ki.
Amikor megláttam "csókom" nyomát az ajkamhoz emeltem a kezem és kuncogtam egyet.
Erre felkapta a fejét és a kezét a füléhez éritette és meglátta fekete rúzsomat a kezén. Ilyenkor már a többiek is hasukat fogva nevettek.
Kezemet nyújtottam. Ő egy szexi féloldalas mosolyal kezet fogott velem.
-Szia.-köszönök még mindig mosolyogva.
-Üdv.-köszön ő is egy féloldalas mosollyal.
Utánna jött Zayn.
-Zayn Malik.Bocsi,hogy így reagáltam a jelenlétedre.-mondta mogyoróbarna tekintetét az én türzkizembe fúrva.
-Semmi baj.Xemine Wan vagyok.Francia divattervező és stylist -mosolygok.
-Te britt vagy?Mert olyan akcentusod van.
Ez így van.Erős angol akcentusom van.Szerintem a szüleimtől.
-Nemtudom, lehet.-hagyom ennyiben.
Ezek után mindenkivel kezet fogok és köszönünk egymásnak.
-Kérem foglaljanak helyet utasaink.A repülő 5 perc múlva indul.
Mindenki leült a helyére. 2 személyes helyek voltak.Én megkaptam a Harry mellett lévőt.
Úgy érzem hosszú lesz ez az út.😊☺
ESTÁS LEYENDO
Fashion H.S and 1D Fanfiction
FanficHarry Styles fanfiction Hello.Xemine Wan vagyok. 19 éves leszek és Párizsban élek. Egy elég neves divattervező. A főnököm elküldött mint stylistot a one direction bandához. De legmerészebb álmomban sem gondoltam volna,hogy ilyen fordulatot venne az...