Mindenki leült a helyére. 2 személyes helyek voltak.Én megkaptam a Harry mellett lévőt.
Kényelembe helyeztem magam a székemben. Megkaptam az ablak mellettit. Előkaptam a táskámból a rajzfüzetem és befejeztem az új estélyi ruhát amit elkezdtem. Egy fekete hosszú ruha ami tökéletesen mutat egy díjátadón,elegáns vacsoraesten vagy valamilyen fontos összejövetelen.
Amikor befejeztem elkezdtem volna tervezni a kiegészítőket (ami egy kistáska) de Harry megbökött.
Ránéztem és éppen a hajába túrt a gyűrűivel.Aztán a szabadságát jelentő lámpa a fejünk fölött elaludt.
Azonnal kapcsolta ki az övét. A sajátja után az enyémet is kapcsolta kifele. Amint az öv már engem se védett megragadta a csuklóm és húzott magával a 6 személyes ülés fele ahol már a csapat többi része is csücsült.
-Na Xem mesélj mit keresel itt?-kérdezte Liem mikor elfoglaltam a helyem Nail és Zayn között.
-Az 1 éves turnétok annyira nagy figyelmet kapott,hogy elküldtek engem nehogy valami divat katasztrófát kövessetek el.
Erre mindenki röhögésben tört ki.Én csak mosolyogtam.
-Na és ki a kedvenc tagod a csapatból?-kérdezte Lou.
-Ilyet nem kérdezhetsz.-rivalltam-és egyébkémt Harryt mondanám mert a ruháimat hordja.-mosolygok egyet féloldalasan-és nem is ismerlek titeket annyira.Ez megnehehezíti a helyzetem-mondom.
-Hát ezen változtatni fogunk.- mondta Zayn egy 1000 wattos bugyi szaggató mosolyal.
Mindenki hasát fogva nevet csak én nem .Megint fejet rázva mosolygok milyen idióták a fiúk.
-Úgy érzem nem fogunk unatkozni.-mondja Harry.
Ekkor megihletett.
-Harry!-mondom parancsoló hangon de még kedvesen.-állj fel!
Engedelmesen teszi amit mondtam.Elfutottam a füzetemért és elkezdtem rajzolni Harry szélles vállát és izmos lábát.Elkezdtem az öltönyt rajzolni.A nadrágot trapézra rajzoltam.
Amikor készen lettem 5 perc múlva elégedetten mosolyogtam a lapra.
A modellem és csapata kezdett közeledni,hogy meglessék az imént elkészült művem. Magamhoz szorítottam a lapot.
-Majd meglátjátok ha megvartam.-és gonosz mosolyra húzom feketére kent ajkaim.
-Najó,legyen.De akkor kérek egy puszit az arcomra-mondta Haz.
-Biztos?-szívtam be fekete ajkaim.
Erre elbizonytalanodott.Megint mosolyogtam egyet.
-Elmegyek aludni még van 2 óra a leszállásig.
Beültem a székembe. Becsuktam és elragadott az álomvilág.
2 óra múlva
Egy nagyon puha dolgon fekszem aminek nagyon finom illata van. Férfias. De kemény.
Kicsit mocorgok hátha rájövök mi ez.
Ez egy ing.
-Ébresztő csipkerózsika.-mondja egy mély hang.-Leszállt a repülő. És elzsibbadt a vállam.
Úgy állok fel mintha égetnék a fenekem.Az ing Harry volt.Ő volt az illat is.Az arcomat erős pír borítja el.
-Bocsánat.- Mondom a hajamat igazítva.
Kihúzom belőle a hajgumit és filmbe illően megrázom.Előre hajolok és újra kötöm.Szemüvegem a hajamba tűzöm.Táskámból a fekete rúzsom előveszem és újrakenem íves ajkam. A ruhám megigazítom és megkötöm a cipőm.
-Köszi,hogy a párnám voltál.-mosolygok kedvesen.
-Máskor is.-mondja és elsétál.
-Srácok.-szólok.Megvárom míg mindenki ideér.-Leszáltok a repülőröl és sprinteltek a kocsihoz.A többit hagyjátok rám.Kérdés?-tolom le a menetrendet.
Zayn jelentkezik.
-Ki tett meg téged főnöknek?-kérdezi.
-Én. Na spuri
Elindultunk.A srácok kiléptek a repülőböl és indultak a kocsihoz.
Én ledermedtem egy kicsit.Olyan érzésem van mintha otthon lennék.
De észbe kapok gyorsan.-Figyelem.3 kérdésre válaszolok.De előbb 2 oszlopot kérek.
Csinálták amit kértem. Ha valahova megyek mindig ezt csinálom.
-Igen?
-Miért tartózkodik a bandával?
- Mert az 1 éves turnéjukon én leszek a Stylistjuk.
Lépek párat előre.-Igen?
-A csapatból valamelyik taghoz fűz erősebb érzelmeket?
-Nem.A barátaimként tekintek rájuk.
Megint lépek párat és már megfordulok mert a sor végénél járok.
-Igen?
-A Francia divathétre vissza utazik?
-Ez egyértelműen igen.Köszönöm a kérdéseket.Viszlát.
Az út előttem szabad volt. A kisbuszhoz tipegtem és beültem.
-Hát ez király volt.-mondta Nail.
Kurvára.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Fashion H.S and 1D Fanfiction
FanficHarry Styles fanfiction Hello.Xemine Wan vagyok. 19 éves leszek és Párizsban élek. Egy elég neves divattervező. A főnököm elküldött mint stylistot a one direction bandához. De legmerészebb álmomban sem gondoltam volna,hogy ilyen fordulatot venne az...