>> Impacarea <<
Partea 1
Luni...O noua zi plictsitoare...sau nu.In seara asta, parinti mei sunt amandoi plecati la serviciu si o sa se intoarca dimineta, iar eu o sa raman acasa cu dragi mei fratiori... :))
Le-am pregatit ceva care o sa ii incante...sau mai bine o zis o sa ma incante pe mine... Deabea astept sa vedeti si voi!
Ceasul suna prevestin noua zi care tocmai ce a inceput si totodata cu ea o nou zi de scoala...
Ceasul:ZZZzzzzz...
Eu:Acum,acum ma scol...
Ma scol din pat opresc alarma ceasului si ma duc la baie...Ma spal pe fata,pe diti,ect...imi fac parul si ma imbrac sa merg la scoala. Inainte de a iesi pe usa sunt strigata de catre Hikaru.
Hikaru:Mizu,Mizu...
Eu:Da?
Hikaru:Vrei sa te duc la scoala cu masina?
Eu:Pai...sti sa conduci?
Hikaru:Da stiu sa conduc...Dar credeam ca sti asta deja...
Eu:Esti sigur?
Hikaru:DA...Sunt sigur....
Eu:Nu o sa facem accident sau ceva de genu,nu?
Hikaru:Nu...nu o sa facem...hai nu mai fii asa...rea cu mine. Mergem?
Eu:Nu sunt rea...tu esti! si da mergem hai...
Hikaru:eu..bine...cum zici tu...stai sa imi iau cheile
Isi luo cheile si porni in fata mea.
Cand ajunsaram la masina imi deschise usa ca un gentalmen...care nu era pentru ca il stiam prea bine.
Hikaru:Domnisoara mea...
Eu:Aww... :3 ce gentalmen...
Hikaru:Orce pentru domnisoara mea...
Eu:Chiar?
Hikaru:Da...
Eu:Pai daca esti asa dragut...vreau niste frati noi, care sa ma iubeasca!
Hikaru:*uitanduse la mine cu o fata suparata* ai deja asa ceva...nu noi, dar care te iubesc da...
Preferai sa nu mai las nici un comentariu, care probabil ducea la o cearta. Pe tot parcursul drumului tacui .La fel si Hikaru.Dar inainte de a iesi din masina, ma opri si imi ura:
Hikaru:Succes!
Eu:Mersi *zambind*
Hikaru:Mizu...
Eu:Da?
Hikaru:La ce ora iesi?
Eu:La 14:00.De ce vii dupa mine?
Hikaru:Daca vrei?
Eu:Sigur *zambind*
La scoala...
Prima ora,istorie.
Domnul ii asculta pe uni din coledi mei, care, ori nu au nota,ori vor sa-si mareasca media,ori se afla in prag de corigenta,in timp ce eu,care nu ma aflu in niciunul din stadiile enumerate,stau linistita in banca mea si desenand.
Am uitat sa mentionez, ca este ultima saptamana de scoala... ultima saptamana din clasei a 8 a ...Nu mai va mentonez nici de examenele de capacitate...
A doua ora,biologie...la fel. Geografie,mate,engleza la fel.
Sfarsitul orelor...
Cu pasi marunti ies din curtea scoli si il zaresc pe Shain...
Stai ce...Shain? Ce cauta el aici...urma sa vina Hikaru nu el, ce se intampla...
Ma apropi din ce in ce mai mult si ii obserd chipul palid...si trist!
Mizu: Ce cauti aici?
Shain:Am venit sa te iau!
Mizu:De ce tu? Hikaru urma sa vina!!!
Shain:Bine zis urma...hai urca sa sa te duc mai repede acasa...
Mizu:Cum adica sa ma duci?! (urcand in masina)
O tacere de nedescris...pe tot parcursul drumului Shain nu scosese un sunet! Nici macar unul...Sincera sa fiu ma ingrijora...nu mai simtisem asta pana acuma...Ce sa simt? O senzatie de teama si frica...Simteam ca ceva este neinregula...
~ Acasa ~
Si iata ca ajung acasa...primul lucru care il fac ma indrept spre camera baietilor...daca ma intrebati de ce fac asta chiar nu stiu...este din instinct! Deschid usa camerei si il zaresc pe Hikaru in pat, cu ohii inchisi,extrem de palid la fata.Era acopert pana in gat de o patura Galbena si cum te apropriai mai mult de el puteai sa-l vezi cum tremura!
Mizu:Ce are Hikaru ? *speriata*
Shain vine catre mine incet si ma prinde de umeri, odata un fior de ghiata ma cuprinde si simt cum am cutremur.Cu glas subtire Shain raspunde:
Shaine:Surioara...fratele tau..
Shain nici nu apuca bine sa termine de vorbit ca Mizu il intrerupe.
Mizu: ce ? ce are ?
Shain: nu se simte prea bine...hai sa il lasam sa se odihneasca ...o sa se faca bine si dupa poti vb cu el
Mizu: Nu...nu plec nicaieri....eu...
Mizu incepuse sa planga fara sa isi dea seama ,Shain se dusese si o luase in brate si incerca sa o linisteasa dar din nefericire nu reusi . Mizu plangea din ce in ce mai mult...mi de suvoaie cristaline de lacrimi se scurgeau de pe obrazul fin al fete.
Mizu:Hikaru...
Mizu se desprinsa din bratele fratelui sau si sari in genunchi la patul fratelui sa...se pusese cu capul razmat de pat si plange...
Shain nu stia ce sa mai zica...
Mizu:sper ca nu ma urasti...
Shain:Mizu...
Hikaru se trezeste si isi deschide incet ochii .
Hikaru: Mizu , nu mai vorbi prostii ! de ce sa te urasc...esti sora mea si te iubesc enorm...! esti totul pentru mine chiar daca nu iti arat !
Hikaru se ridica incet si ajutat de Shain o ia pe Mizu
si o pune pe pat langa acesta...o ia in brate , o saruta pe frunte si ii sterge lacrimile.
Mizu tace si nu zice nimic...Hikaru ii zambeste si aceasata la randul ei incearca sa ii zambeasca dar este cuprinsa dinou de lacrimi.
Hiharu o ia in brate si o strange strans la pieptul sau dupa care ii da drumul ...
Shain:Pitico nu mai plange !
Mizu: nu pot...
Hikaru : te rog eu !
Mizu :Nu pot !
Hikaru :Te rog !
Mizu: nu...
Mizu nu reusi sa spuna ce vruia ca fratele sau ii pusese un deget la gura in semn de tacere .
Hikaru : pitico ...sssiii...
Scuzati greselile ...
Sper sa va placa ...
Vreau pareri...