(Sila baca description cerita terlebih dahulu)
.
Amirul tidak sedarkan diri. Peluh masih belum kering. Panas terik. Keadaan kelam-kabut.
Danish tersungkur jatuh ke atas badan Amirul. Pasukan St. John menuju ke arah mereka. Mereka mengangkat Danish. Danish separa sedar. Mereka memberikan air mineral kepada Danish sambil memeriksa badan Danish jika ada kecederaan lain. Isaac, salah seorang ahli St. John yang berkulit putih tetapi berbadan slim fit cuba untuk menyedarkan Amirul.
"Eh kau okay tak?" Isaac memegang pipi Amirul. Kemudian dia terdengar orang berbisik di sekelilingnya.
"Tu bukan Amirul ke? Camner dia boleh pengsan?"
"Aku nampak cam tak langgar kuat pun tadi. Ke sebab dia penat sangat?"
Isaac abaikan mereka. Dia memeriksa suhu Amirul. Tidak panas. Isaac merapatkan telinganya ke bibir Amirul untuk mendengar pernafasannya. Pernafasan okay.
"Amirul...? Amirul...?" Isaac cuba lagi untuk menyedarkan Amirul.
Tiada sahutan. Isaac mengarahkan pasukannya untuk membawa Amirul ke bilik sakit. Danish pula di bawa ke bawah khemah rumah sukan untuk berehat sebentar atas permintaannya sendiri kerana masih ingin meneruskan olahraga itu. Setelah tiba di bilik sakit, pasukan St. John beredar meninggalkan tempat tersebut. Hanya Isaac dan Nabiel yang tinggal menemani Amirul.
Nabiel ialah kawan rapat kepada Isaac. Rambut belah tepi, sedikit layer di depan, tinggi seakan seorang pramugara, berkulit cerah, badan sedap mata memandang, dan mempunyai lesung pipit yang manis di lihat. Walaupun sosok tubuhnya sebegitu, namun apa yang pasti nafsu Nabiel sememangnya ke arah wanita sahaja. Ramai lelaki yang ingin mencubanya tetapi tidak dilayan. Pernah sekali senior lelaki cuba untuk menceroboh tubuhnya ketika dia sedang tidur, namun di saat senior tersebut perlahan-lahan membuka zip seluar baju melayunya dan ingin mengeluarkan batang Nabiel melalui lubang butang boxernya, Nabiel tersedar dan bertindak menampar pipi senior tersebut sebelum membelasah lunyai senior tersebut.
"Kau nak apa sial?"
"Eh, sorry lah bro. Aku tak sengaja."
"Tak sengaja babi apa buka seluar orang?!"
Senior tersebut senyap.
"Aku tanya jawablah babi! Butoh anjing kimak horny tak ada kote sendiri ke nak pegang."
Perut senior itu ditumbuk, dan dadanya diterajang sehingga lebam. Senior tersebut tersungkur jatuh dan belakangnya terkena besi katil. Menggeletar kesakitan.
Nasib baik ketika itu waktu pulang bermalam. Tak ramai yang ada di asrama. Jadi tiada siapa yang mendengar pergaduhan mereka berdua. Nabiel tidak pulang kerana rumahnya jauh di Pahang. Sekolah mereka terletak di Perak.
"Maaf...Sorry..Aku tak sengaja..Nabiel...Aku...Aku..."
Terdengar esakan dan tangisan senior tersebut.
Senior tersebut tak ada lah kecil. Berbadan sasa juga. Cuma dirinya seakan lemah dan tidak berdaya untuk melawan balik. Tidak ada sedikit pun Nabiel berasa kasihan dekat senior dia itu.
"Kau bogel sekarang!"
"A...apa?"
"Bogel! Aku cakap bogel! Kau nak sangat kan?!" Tangan Nabiel berada di udara seakan mahu melempang senior tersebut. Senior tersebut hanya mampu mendengar kata-kata Nabiel tanpa menyoal lebih lanjut. Walaupun senior tersebut dalam ketakutan, ketika dia melucutkan seluarnya, batangnya perlahan-lahan naik dan menjadi tegang.
"Kau rasa aku nak suruh kau buat apa?"
"Tak tahu...Nak suruh aku bagi kau hisap aku ke?"
Zppp pappp. Melayang tamparan Nabiel ke pipi senior tersebut.
"Kau memang tak tahu malu ea? Otak mana kau letak otak?"
Senior tersebut senyap. Batangnya mulai mengecut. Titisan mazi mulai meleleh. Walaupun ketakutan, senior tersebut seakan menikmati saat dipukul Nabiel.
"Kau berambus sekarang!"
"Haa..?"
"Ya. BERAMBUS."
Senior tersebut pasrah dah terpaksa pulang ke dormnya dengan keadaan tanpa seutas benang pun di badannya. Namun begitu, ada di sudut hati senior tersebut yang terasa puas kerana dapat berbogel di depan buah hatinya, Nabiel.
Sambung balik. Nabiel sangat sensitif dan sememangnya anti-gay. Nabiel boleh rapat dengan Isaac kerana ketika Nabiel terkena penyakit scabies (gatal di sekitar kulit di bahagian paha dan testis), dia tak dapat tahan rasa itu sehingga menangis. Isaac sebagai classmate semeja Nabiel, tahu ada sesuatu yang tak kena dengan Nabiel. Isaac ke bilik Nabiel selepas prep petang dan memujuk Nabiel untuk menceritakan masalahnya. Nabiel akhirnya tewas dengan pujukan Isaac. Walaupun segan ketika itu, Nabiel menunjukkan batangnya kepada Isaac. Nabiel melondehkan boxernya sebelum Isaac memeriksa sekitar bahagian itu. Kemudian Isaac mengambil keputusan untuk fly (lompat pagar) dan keluar daripada asrama untuk ke farmasi untuk mendapatkan ubat untuk Nabiel. Nabiel tidak memberitahu warden kerana dia tidak mahu orang ramai tahu bahawa dia terkena penyakit kulit tersebut. Nanti walaupun dia sudah sembuh, rakannya tidak mahu memberi pinjam sebarang pakaian kepadannya dikhuatiri berjangkit. Isaac boleh digantung sekolah 2 minggu jika ditangkap melakukan perbuatan itu.
Nasib baik setelah 3 hari, penyakit Nabiel sembuh. Semester seterusnya, mereka menjadi roomate atas permintaan Nabiel kepada pihak pengurusan. Satu bilik hanya ada dua orang. Nabiel sudah tidak segan untuk menukar pakaian di depan Isaac. Sungguhpun begitu, ada kala Isaac masih segan untuk melihat badan Nabiel secara terus kerana dia tidak mahu ada nafsu lain yang timbul.
Berbalik kepada Amirul, Isaac mengarahkan Nabiel membasahkan kain tuala putih untuk diletakkan di atas dahi Amirul. Ketika Nabiel ditandas, Isaac menanggalkan baju Amirul bagi membantu pernafasan dan pengaliran darah kerana disebalik baju sukan singlet longgar yang dipakai Amirul itu, dia memakai sehelai lagi baju fit hitam berkain linen untuk mengelakkan peluhnnya kelihatan. Setelah selesai membuka pakaian Amirul, Isaac terdiam sebentar melihat badan Amirul yang kekar, berdada bidang, dan mempunyai abs yang solid. Namun, bernafsu straight, Isaac tidak menghiraukannya. Nabiel kemudian datang dan menghulurkan tuala tersebut kepada Isaac. Isaac menggunakan tuala itu untuk menyejukkan dahi Amirul sebelum membasahkan badan Amirul dengan satu lagi tuala yang lain. Nabiel pula membantu menanggalkan kasut dan stokin Amirul. Amirul kini hanya berseluar pendek sukan dan bonjolannya jelas kelihatan kerana dia terbaring rata. Nabiel memberikan isyarat tangan kepada Isaac untuk meminta kebenaran keluar dan memeriksa keadaan di luar (di padang sukan). Isaac hanya mengangguk memberi kebenaran. Nabiel keluar dan menutup rapat pintu bilik sakit itu. Isaac mengambil satu lagi tuala untuk mengeringkan tubuh Amirul. Kerana seluar pendek Amirul juga basah, Isaac cuba untuk menanggalkan seluar Amirul. Selepas melondehkan sedikit, Isaac perasan Amirul memakai boxer ketat berwarna kelabu yang agak menunjukkan bentuk bahagian sulit Amirul. Di saat Isaac tergamam, ada satu tangan menyambar kuat pergelangan tangan Isaac yang tengah memegang getah seluar pendek Amirul.
YOU ARE READING
Lelaki
RomanceWatak Amirul: Tegas. Digilai ramai kerana sosok tubuh yang tegap, mempunyai kulit sawo matang dan rupanya yang jambu. Tinggi 168cm. Mempunyai kelemahan akan pengsan jika dicium kerana ketika kecil seekor lipas masuk ke dalam mulutnya. Isaac: Tinggi...