Bahagian 2

1.1K 18 7
                                    


Di saat Isaac tergamam melihat bonjolan Amirul, satu tangan menyambar tangan Isaac,

"Kau buat apa ni?"

Isaac terkejut. Lelaki tersebut adalah senior yang pernah dibelasah Nabiel semester lalu.

"Aku cuba  nak longgarkan seluar dia bagi dia selesa." balas Isaac.

"Aku tak rasa macam tu. Kau nak harass dia ea?" sambil masih merakam perbuatan yang sedang dibuat Isaac.

"Eh, tak ada lah. Aku straight la"

"Kau pasti?"

Lelaki tersebut mendekatkan muka dia dengan muka Isaac. Terlalu rapat sehingga Isaac boleh mencium bau perfume Eternity by Calvin Klein yang dipakai oleh senior tersebut.

"Memang tak!" tengking Isaac sambil menolak senior tersebut. "Yang kau rakam aku ni kenapa?" tambah Isaac.

"Ni untuk aku jadikan bukti dan tunjuk pada Nabiel betapa gila seksnya kau. Kau tahu kan Nabiel memang anti-gay. Kalau dia tahu kau macam ni, kau rasa dia nak lagi ke jadi kawan kau?"

Isaac terdiam.

"Kau nak aku buat apa untuk kau delete rakaman tu?"

"Senang saja. Kau ikut arahan aku dan aku akan delete bukti ini.'

Isaac mengeluh dan mengangguk setuju. Walaupun dia bukan gay, dia tak sanggup mengambil risiko untuk kehilangan kawan rapatnya hanya kerana video fitnah tersebut. Senior tersebut mengarahkan Isaac untuk mengunci pintu bilik sakit tersebut. Ketika Isaac menuju ke arah pintu, senior tersebut menyembunyikan telefonnya di sebalik bantal Amirul dan menetapkannya dalam mod rakaman.

"Okay. Kau nak aku buat apa sekarang."

"Okay. Alang-alang hanya kita berdua saja di sini. Dan kau insist yang kau straight, kita buktikan sekarang."

Isaac tekun mendengar.

"Kau rasa okay ke kalau kau pengsan dan ada orang cuba untuk buka pakaian kau dengan alasan nak bagi kau selesa?"

"Kenapa pula? Okay je la. Bukan ada niat lain pun."

"Okay. Kalau macam tu aku nak kau baring kat katil sebelah Amirul."

Isaac menurut sahaja permintaan senior tersebut.

Senior tersebut bertindak naik ke atas katil tersebut juga.

"Apa yang kau cuba buat ni?"" tanya Isaac sedikit gentar.

"Aku nak kau ambil nafas dan relaks." balas senior tersebut sambil melemparkan satu senyuman yang tersimpan seribu makna.

Senior tersebut sekali lagi mendekatkan mukanya dengan muka Isaac dan menatap mata Isaac yang sedikit berkaca. Senior tersebut melonggarkan butang  baju Isaac satu persatu dari atas sehingga  bawah sehingga menampakkan singlet putih yang dipakai Isaac. Puting Isaac keras dan jelas kelihatan kerana peluhnya. Isaac mula berdebar. Isaac ingin cuba melawan tapi terasa lemah apabila terfikir akan video yang dirakam senior tersebut - sedikit pun Isaac tidak menyedari aksi yang tengah dilakukan senior tersebut dengannya juga sedang dirakam dalam diam. Senior tersebut menyuruh Isaac menanggalkan singletnya juga. Isaac hanya menurut kata. Selepas membuka singletnya, Isaac tersandar di kepala besi katil dan menanti penuh debar apa yang akan berlaku. 

"Sekarang kita akan buktikan bahawa kau straight ataupun tidak," seloroh senior tersebut.

Senior tersebut menanggalkan butang seluar Isaac dan menarik zip seluarnya ke bawah di saat Isaac terdiam dan cuba untuk fikirkan cara untuk lepaskan diri. Seluar Isaac ditarik sehingga ke paras lutut, dan menampakan bonjolannya di sebalik spender berwarna coklat muda seaakan warna kulitnya. Walaupun batangnya tidak keras, kepala batang Isaac yang besar membuatkan bonjolannya agak ketara. 

Senior tersebut membaringkan Isaac dan memegang kedua belah tangan Isaac.

"Apa kau cuba buat ni?" soal Isaac.

"Kalau aku cium kau, dan batang kau tidak mengeras, maknanya kau straight. Tapi kalau batang kau stim, kita berdua tahu nafsu kau sememangnya songsang."

Isaac terkejut mendengar kata-kata senior tersebut. Dia tidak pernah mencium sesiapa pun seeumur hidup dia, dan dia tidak pasti adakan tindakan yang diambilnya sekarang untuk terus mendiamkan diri adalah tepat.

Setelah tidak mendapat sebarang  respon daripada Isaac, senior tersebut perlahan-lahan mendekatkan mukanya dengan muka Isaac. Bilik tersebut amat sunyi, dan Isaac boleh mendengar degupan jantungnya sendiri yang semakin kencang. Isaac menutup mata seeratnya mengharapkan perkara ini segera berakhir. Dalam kegusaran tersebut, bibir Isaac terasa panas dan basah. Lidahnya terasa satu nikmat yang belum pernah dialami. Tanpa sedar Isaac mengeluarkan bunyi desahan kesedapan, "Ah..."

Senior tersebut meletakkan tangan kanannya dibelakang pinggang Isaac sambil terus mengucup bibir teruna Isaac. Isaac cuba untuk menahan desahan dan menolak lemah dada senior tersebut tapi tidak berdaya. Senior tersebut mendekap rapat dadanya dengan dada Isaac sambil menolak seluar Isaac menggunakan kakinya sehingga terlucut hingga ke buku lali Isaac.

Knock, knock, knock.

Seseorang mengetuk pintu.  Mereka berdua terkejut dan senior tersebut terus bangun. Dalam keaadaan panik, Isaac memakai semula pakaiannya dan tanpa disedari, senior tersebut mengambil telefonnya dan menghentikan rakaman. Ketika Isaac bersiap, senior tersebut perasan yang seluar Isaac tidak basah dan batang Isaac lansung tidak mengeras.

"Tak apa. Kau menang kali. Memang kau tak stim langsung bila aku cium kau."

Isaac mengelak daripada memandang mata senior tersebut dan terus ke arah pintu. Bila dibuka rupanya Nabiel yang  datang untuk menjenguk.

"Oh, kau buat apa kat sini Nabiel? Bukan kau nak pantau situasi di padang sukan ke?" soal Isaac, kedengaran sedikit gemuruh.

"Kat sana situasi macam dah okay. Mereka dah panggil backup dan suruh ahli St. John sesi pagi untuk berehat dulu." senyum Nabiel. "Amirul dah bangun?" tambah Nabiel lagi.

"Oh, belum. Dia masih tengah berehat."

Kemudian Nabiel perasan senior yang dibencinya dulu turut ada di dalam bilik tersebut.

"Kau buat apa kat sini?"

"Oh, tak ada apa. Aku datang nak ambil medical kit je," jawab senior tersebut sambil keluar dan sengaja melanggar bahu Nabiel.

Nabiel menjeling senior tersebut dengan rasa tidak puas hati sebelum dia menoleh semula ke Isaac.

"Kau okay?"

"Eh, ke..kenapa pula tak okay?

"Aku takut senior tu buat apa-apa kat kau. Aku ada sejarah sikit dengan dia."

"Sejarah...? Maksud kau...?"

"Abaikan je la. Kau pergi berehat dan makan dulu, aku ambil tugas jaga si Amirul ni."

Isaac angguk tanda setuju dan terus beredar.

Isaac kembali ke dorm dan segera memasuki tandas. Dia membasuh mukanya dengan air di sinki. Apabila dia melihat wajahnya di cermin, dia teringat akan peristiwa yang terjadi sebentar tadi di bilik sakit. Isaac secara tidak sengaja menjilat bibirnya sendiri seakan ingin merasakannya lagi.

"Apa kau fikir ni, Isaac?" soalnya pada diri sendiri.

Isaac kembali ke bilik dan membuka pakaiannya, yang penuh dengan bau perfume senior tadi. Dia melemparkannya di atas katil. Ketika membuka spendernya, dia perasan ada sedikit basah di dalam. Isaac mulai gusar. Adakah sebenarnya dia menyukai insiden sebentar tadi. Dan adakah senior tersebut perasan seluar dalamnya basah. (*air mazi Isaac sebenarnya tidak banyak, kerana itu senior tersebut tidak perasan). Isaac menukar ke boxer dan baring di atas katilnya. Isaac perlahan-lahan cuba untuk membuktikan dia straight dan mengambil baju uniformnya untuk menghidu bau senior tersebut. Isaac terasa sedikit gersang.

Bersambung...



'

LelakiWhere stories live. Discover now