Bevezető

73 4 0
                                    

Vasárnap hajnalban a telefonom csörgésére keltem. Kómásan szálltam ki az ágyból. Odamentem a szekrényemhez, kinyitottam, és kiválasztottam a ruhát, amit felvettem. Bementem a fürdőszobába. Megmosakodtam, kifésültem hosszú szőkésbarna hajamat, fogatmostam, majd felraktam egz szolid sminket. Mikor kesz voltam, lecipeltem a bőröndömet és a hátitáskámat a lépcsőn. Kimentem a házból, becsuktam az ajtót, és indultam a reptérre. Mikor odaértem a többiek ott vártak rám. Odamentem hozzájuk, és megkérdeztem tőlük.
-készen álltok?
-Persze. Soha nem hittem volna, hogy ez megtörténik velünk.-mondta a baratnőm Momo izgatottan.
-Hát, én sem.
Felszálltunk a Koreába tartó gépre. Momo és Yami egymás mellett foglaltak helyet, míg én a mellettük lévő széksorba ültem le. Bedugtam a fülembe a fülhallgatóm, majd hátradőlve emlékeztem vissza arra a napra, amikor mindez megtörtént velünk.
Szabadnapos voltam a minkahelyemen, ezert elhatároztam, hogy doramát fogok nezni. Bekapcsoltam a gépemet, és elkezdtem. A facebook jelzett, hogy üzenetem jött. Megnéztem. Egy csoportüzenet volt. Yami és Momo voltak benne. Érdeklődve olvastam végig. Yami megkérdezte tőlem, hogy nem akarok-e egy bandát alapítani velük. Én egyből beleegyeztem. Kitaláltuk a nevünket. Yami mondta, hogy tud egy helyet, ahol gyakorolhatnánk, és megalkotnánk a koreográfiákat. Megbeszéltünk egy  napot, amikor senkinek sincs semmi dolga. Elmentünk, majd kibéreltük a helyet. Yami találta ki a koreót, Momo a zenét szerezte, én pedig a dalszöveget írtam koreai nyelven. Mikor készek lettünk, feltöltöttük őket a youtubera. Mondegyikünk tudott koreaiul. Megtanultunk, mikor meg középiskolások voltunk. Annyira szerettük a doramákat, meg a kpoppot, hogy a nyelvük is elkezdett érdekelni minket. Én igazából jobban szeretem a doramákat, de azért, ha valaki ajánlott egy számot, meghallgattam. Mikor feltöltöttük a videónkat, vártuk a fejleményeket. Egy hónap múlva felkeresett minket egy ügynökség egyenesen Koreaból. Arra kértek minket, hogy szerződjünk le velük. Először nem hittük el, hogy ez igaz. De úgy gondoltuk, hogy teszünk egy próbát, hisz az ember életében nem mindig adódik egy ilyen lehetőség. Ezért úgy döntöttünk, hogy elmegyünk Koreába.
-----------------------------------------------------------
Sziasztok. Ez lett volna a bevezető. Remélem tetszett.

Perfect love storyWhere stories live. Discover now