Гледна точка на Ън Би
Хана тръгна.Единствено момиче заобиколено от идиоти.Мамка му!Е нищо!
Аз останах най-отзад.Гледах надолу.Внезапно усетих удар по главата.Аз: Извинявай!
Юнги: Няма нищо!Е много ми е интересно как ще вземеш игрището?-ударих го леко по рамото.-Ти и Джин гаджета ли сте?-избухнах в смях.
Аз: Аз и брат ми?!
Юнги: Извинявай!
Аз: Няма нищо но защо питаш?
Юнги: Искаш ли да се разходим в парка?Не съм фен на изисканите ресторанти!След половин час?
Аз: Д-добре аз такова... ъм такова... добре!
Джин: Ън Би стигнахме!-сбогувахме се и се прибрахме.-Е ТИ И ЮНГИ?-нужно ли беше да го казва толкова силно?!?!
Аз: ТИХО БЕ!!!-на вратата се почука.
Юнги: Може ли баскетболната топка?
Аз: Ъм... да да ето!-подадох му топката.Ръцете ни се докоснаха.
Гледна точка на Юнги
Изпратихме Ън Би и Джин.Доволен съм че не са гаджета.Чух силни викове от къщата на Ън Би и Джин.
Джин: Е ТИ И ЮНГИ?
Ън Би: ТИХО БЕ!-чух ги защото бях близо до вратата не не ги подслушвам но баскетболната ми топка остана.
Аз: Може ли баскетболната топка?
Ън Би: Ъм... да да ето!-тя ми подаде баскетболната топка и ръцете ни се докоснаха.Ръцете й бяха нежни.Не искам да ги пусна!Искам да ги държа вечно!Сбогувахме се и тръгнах.
Кук: Здравата си хлътнал!
Аз: По кого?
Джимин: *хили се* Брат личи си от дълече!Ти харесваш Ън Би!
Аз: Н-не не вярно!
Намджун: Отиди и я покани на среща!
Аз: Поаних я.
Кук: Не бил хлътнал!Ееее намери кой да лъжеш!
Гледна точка на Ън Би
Юнги тръгна.Аз седнах на дивана и пуснах телевизора.
Мама: Е деца ние тръгваме чао!
Аз: Чакай чакай къде?
Татко: Отиваме в Европа за няколко дена или седмици може и месеци все още не се знае!Оставили сме ви пари за цяла година!Чао!