6

360 16 8
                                    

Юнги още малко и щеше да се разплаче както никога до сега отиде до доктора и попита защо Ън Би не го помни.

Докторът: Виж моето момче приятелката ти може да не те помни защото или не те е обичала или ти постоянно си бил в мислите й и при сблъсъка тези спомени някак си да са изчезнали.

Аз: Ън Би ще се управи нали?

Докторът: Да обаче трябва да остане тук няколко дена.-ние влезнахме в стаята къдете бе Ън Би.

Майка й: Хана Ън Би ще дойде с нас.

Джин: НО ЗАЩО?

Баща й: Виж какво стана!Тя трябва да е на сигурно място!

Аз: Ами домът ви е сигурно място.Ако ще излиза ще излизаме двете а като е в дома си аз постоянно ще я гледам.-с Джин се молехме както никога до сега.

Майка й: Добре!Но ще звънните всяка вечер.Сега ние трябва да тръгваме.Да се пазите!-те тръгнаха а след тях момчетата.В стаята стояхме само аз Ън Би  и Джин.

Ън Би: Защо днес онова момче се разстрои?

Аз: Той ти е гадже.

Ън Би: Гадже ли?!

Джин: Да!Вчера станахте гаджета а се обичате все едно с години сте заедно.Чонгкук е гадже на Хана.

Ън Би: Това го помня!

Аз: Джин тя помни това но как не помни Юнги?

Джин: Имаш ли техни снимки?

Аз: Чонгкук беше снимал видео когато Юнги  предлага на Ън Би.

Джин: Тогава да дойде.-звъннах по най-бързия начин на Куки.

Аз: Ало Чонгкук ела сам бързо и не казвай на момчетата.Дори и на Юнги!

Куки: Добре!

Аз: Вземи си телефона!

Куки: Добре!

След няма и пет минути той дойде.

Куки: Хана ето ви!-той дойде и ме целуна.-Какво има?

Аз: Нали снима как Юнги предлага на Ън Би?

Куки: Да!

Аз: Дай си телефона!-дадохме телефона и Ън Би започна да го гледа.

След няколко дена

Днес е изписването на Ън Би.През тези дни момчетата идваха да я виждат.Юнги я гледаше само през прозореца.

Ън Би: Хана пак си се унесла в мисли!Хайде иначе пица ще видиш на куково лято!

Аз: Идвам идвам!

Куки дойде да ни вземе с колата.Аз и Ън Би седяхме най-отзад и се хилехме.

Ън Би: Аз не живея тук!

Куки: Ела първо в нас!-ние влезнахме а Ън Би започна да се оглежда все едно търси нещо.Качи се на втория етаж и отвори едната врата.Ние я следвахме като овце след овчаря!Влезна в една стая и започна да вика.

Ън Би: Знаеш ли как ми липсваше!Извинявай че...

Гледна точка на Ън Би

Влезнах в дома на Чонгкук и момчетата.Започнах да търся Юнги който си го спомних вече!През тези дни Хана и Джин ми разказваха всякасви неща за нас.Качих се на втория етаж и започнах да го търся.Влезнах в стаята в дъното на коридора.В нея беше Юнги.Той беше прав с черни дрехи.Аз му се качих на връта и започнах да говоря.

Аз: Знаеш ли как ми липсваше!Извинявай че...-той спря говоренето ми с целувка.

Юнги: Нищо няма да спре нашата любов!Ти винаги ще ме помниш и аз винаги ще помня теб!

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Apr 15, 2018 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

🌼В ръцете му🌼Where stories live. Discover now