На сутринта
Гледна точка на Ън Би
Станах към единадест и половина.Измих се като направих обичайните неща.Слезнах по нощница да закусвам.Брат ми пак готвеше.
Аз: Почини си бе!А и аз днес не искам да закусвам!
Джин: Защо?
Аз: Амиии...
Джин: Вчера не ми каза какво се случи на срещата.
Аз: Ходихме до парка разхождахме се близо до реката.После влезнахме в магазин за играчки той ми взе една мечка.Сега е в стаята ми.Спя с нея защото мирише на него!
Джин: Ън Би ти си влюбена!!!
Аз: В кой?
Джин: Глупаче!Ей за това винаги съм до теб!Ти харесваш Шуга!
Аз: А?!
Джин: Б!Хайде оправяй се и кажи на Хана Марк и Хобелето че ще излизаме да играем баскет!
Аз: Окей!
~Идиотите~
Хобелето🌈:
Ще играем ли баскет?Джина вчера говореше за нещо такова.Лудата🌙:
Да в 12:30 пред нас👍Хана💝:
Аз ще дойда сега че нямам какво да правя.Марс🌞:
Аз съм с Хобелето.Лудата🌙:
Аз мислех че си на Марс!Окей айди чао!Хобелето🌈:
Бб😘^Край на чата^
Аз: Джин Хана ще дойде!Качвам се за да се преоблека!-не получих отговор.Сложих си един клин и бебешко розова блуза с къс ръкав.Сплетох се на две плитки и слезнах.
На вратата се почука.Аз отворих там беше Хана.Хана: Хайде да тръгваме!
Джин: Хайде!
Аз: Не знам защо сте толкова развълнувани но...ХАЙДЕ!-излезнахме.Заключих и тръгнахме.Пред игрището видяхме двамата идиоти.А в игрището б-бяха Юнги и останалите.ПОМОЩ!
Хана: Хейо!!!
Аз: ХОБЕЛЕ!!!!МАРС!!!!!-качих им се на вратовете.
Джин: Хайде да отиваме ще играем с другите!-ха просто чудесно!
Отидохме на игрището.Поздравихме се и играта започна.Отборите си бяха същите като вчера.