Hai guys, bertemu kite kembali dalam beberape jam yg lalu😂.
Saye nk cerite pasal sahabat . Bace ni leklok k.. Sahabat dgn kawan ..sebenarnye laen tau.. Ye ah. Kawan ni. Semua org boleh jdi kawan kite. But sahabat? Tk semua org la.. Sahabat ni, org yg ade time kite susah dan senang but kebanyakknnye time susah je hiks..
Sahabat ni perlu memahami kite mcm kite memahami die. Tpi tu la. Tak semua sahabat kite memahami kite right? 😩
Sahabat ni tempat kita luahkan sesuatu yg kite tk pernah nk luahkan kat org laen. Sahabat ialah org yg kite percaya 100%. But sekali die tipu kite or pecah kn rahsia kite.. Mesti kite tnk kawan ngn die dah kn? Emm. Sapatut nye tak boleh.. Sebb yela.. Manusia ni tk perfect.. Emm. Kalu kau nk rahsia kau tk terbongkar. Kau just pendam je.. Tk pon kau tulis kt wattpad sekurg iinye nanti kau lega en? Bile dh lepaskn?.
Sahabat ni. Kekadang annoying juga kn?😂. Mcm mak ii suke sgt membebel.. Eyy.. Tpi tu la.. Nasib baik la muka die cute.. Kalu tk.. Emmm.. Dah lame aku sepak ii muke die..
Mesti korg bosan en. Sebb aku asyik cite pasal diri aku je.. Korg boleh tk suggest kn. Cerita? Or tajuk? ..manethu. aku boleh tulis kn 😊..aku tulis ni pon.. Sebb bosan je.. Aku tk thu nk buat ape. So, aku tulis je la.. Ha. Intan kan.
Best juga tulis kat wattpad ni sebanrnye. Act, tangn kau tk de la penat sgt nk tulis satu ii huruf.. Heh. Aku asyik buat ni je. Keje sek bile mau siap? Emm.Okeyh bye 🌸
YOU ARE READING
PENGENALAN SEBUAH PENCERITAAN
Randomall about me ❤💋 #16 cerpen #1 kisahhidup #5 short #3 cerekaremaja #78 shortstory #16 cerita #19 diary