*
Nu pot să cred că m-am logodit, m-am căsătorit și am și rămas gravidă în aceași zi.
Am mers la ginecolog și era adevărat, nu ne-am protejat în noaptea aceea.
Și nu aveam de gând să îi spun lui Yoongi.
Pentru că dacă i-aș trimite o scrisoare și i-aș spune, m-ar convinge să-l păstrăm.
Nu pot naște un copil de una singură,la 20 de ani și fără bani.
Mi-am făcut programare la avort 2 zile mai târziu . Nu sunt deloc mândră de ceea ce fac dar cu cât mai repede, cu atât mai bine.
Cu o noapte înainte de ziua de care îmi era cel mai frică am visat că procedura nu a decurs cum trebuie și aproape am murit.
.
-Vă rog să vă calmați.
-Ok, murmur așezându-mă pe scaunul din salon. Tremuram efectiv.
În capul meu se derula visul acela.
-Sunteți sigure că nu o să mor?-Aproape sută la sută sigure, îmi spune asistenta.
Mi-am lăsat capul pe spate.
Aproape înseamnă că nu e imposibil să se întâmple.Deci pot să mor.
Și fără să îmi dau seama, procedura a pornit.
Pentru câteva secunde chiar am crezut că o să mor.
Câteva minute mai târziu am leșinat.
Visul meu s-a îndeplinit pe jumătate. Procedura nu a decurs conform planului dar totuși nu am fost informată ce și cum.
Puteam să jur că un avort ieftin nu o să iasă.
Și am rămas internată în spital.
Tot ce știam era că nu mai sunt gravidă.
*
CITEȘTI
Ivory Heavens // Myg
Short Story-yg/yn- Despre o relație toxică. 14/02 #1- Suga 2018 a yoongi fanfiction