21

563 70 4
                                    

*

A trecut o lună de când Yoongi s-a înrolat și am primit 2 scrisori de la el. Am încercat să îi răspund cât de repede am putut pentru că îmi era foarte dor de el.

Abia acum am început să realizez cât de rău este fără el acasă. Să mă trezesc singură, să nu ne mai certăm dimineața pe cine spală vasele, să gătesc doar pentru mine.

Și în casă era prea liniște. Nu mai auzeam beat-urile pe care le producea non-stop sau cântecele de la pian.

M-am dus la biroul lui și am început să îi umblu prin compuneri. Avea dosare pline ochi de foi scrise și mâzgălite.

Atunci am realizat că ceea ce compunea el chiar suna bine.

.

- Bună ziua, cu ce vă putem ajuta?

-Bună ziua, doresc să vorbesc cu directorul companiei?

-Sigur că nu.

-De ce nu??

-Directorul companiei este prea ocupat ca să vorbească cu oricine.

Am oftat și mi-am pus mâinile în șold.
-Scuzați-mă că vă spun dar compania nu are nicio trupă debutată deci cu ce e ocupat acest domn director?

Doamna secretară stă puțin pe gânduri apoi își azvârle mâinile în aer.
-Domnișoară, nu avem timp de copilării, întoarceți-vă în ziua audițiilor dacă doriți așa mult un loc în companie.

-Nu doresc un loc în companie, doresc să îi arăt domnului director niște lucrări.

-Îmi pare rău, veniți în săptămânile de audiții,îmi spune și mă conduce la ușă.

Am înjurat ieșind afară. Mă întorc cu fața la clădirea de câteva etaje. Tskk.

-Big Hit, ce gunoi.

*

Ivory Heavens // Myg Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum