*
S-a terminat melodia, directorul, producătorul și managerul se uitau la mine ca la mașini străine.
-Domnișoară, nu mai dansați niciodată, pentru binele tuturor.
-Ahahha, râd și mă uit pe pereți.
-Mi-a plăcut, zice directorul și mă trece pe o foaie.
-Nu ești cea mai bună dansatoare dar ai carismă, ai putea fi vizualul trupei.
-Sau centrul.
-Dacă îi facem o rinoplastie mm.. Chiar are caracteristicile perfecte.
-Poftim?
-Domnișoara, mmmm, îmi caută numele pe foaie.
-Y/n?-Da.
-Cântă-ne ceva.
-Oh doamne, iau un loc jos și încerc să mă gândesc la o melodie.
-Haide.
-Ok, murmur și încep să fredonez ceva muzică pop ce îmi trecea prin minte.
Era o glumă dacă mă acceptau în companie, afară erau sute de fete talentate, eu nici n-am venit să dau audiții.
-Ai voce, n-ai timbru, ce facem, Teddy? întreabă managerul.
-Canto toată ziua, dansuri toată noaptea.
-Cu puțin noroc te debutăm în 2 ani.
-Păi și soțul meu?
-Cum îl cheamă?
-Min Yoongi.
-Spune-i să se prezinte la audiții când primește vizita la familie din armată.
-Dar nu o să fie audiții atunci?
-Atunci spune-i să ceară 2 3 zile când o să avem audiții anul viitor, până atunci, te așteptăm săptămâna viitoare la următoarele probe.
Am fost scoasă din sala de audiții.
Încă n-am realizat ceea ce s-a întâmplat.
*
CITEȘTI
Ivory Heavens // Myg
Short Story-yg/yn- Despre o relație toxică. 14/02 #1- Suga 2018 a yoongi fanfiction