Pagi-pagi lagi sebuah kereta mewah yang berwarna hitam pekat sudah terpapar di depam rumah Jungkook.
Jungkook seperti tahu kereta itu lalu dia bangun dari katilnya dan berjalan ke arah pintu utama.
Dia membuka pintu rumahnya itu dan wajah Irene terpapar di depannya.
❝Kau cuba tipu aku Jungkook!❞
Kata-kata Irene membuatkan Jungkook terkejut kerana dia tidak tahu sebenarnya apa sebenar yang terjadi!
❝You ni kenapa? Tiba-tiba you datang and you nak tengking I? I tak tahu apa-apa pun!❞
Marah Jungkook angin Jungkook juga mula naik 100% kemarahan berpadu.
❝Kau dengar kau dah mengandungkan aku lepas itu kau nak pindah rumah? Kau ingat aku bodoh!❞
Irene membalas semula kata-kata Jungkook.
❝Kau ingat aku nak sangat tubuh kau ni! Walaupun aku couple dengan kau dah seminggu but aku tak pernah rasa tubuh kau! Kau jangan nak buat cerita sebelum kau aku report polis!❞
❝Oh, report kau nampak pisau ni nak kena tikam!?❞
Irene mengeluarkan sebilah pisau belati. Dia menghalakan ke leher Jungkook tapi Jungkook mengelaknya lalu terkena ke leher Irene.
Irene jatuh ke lantai. Jungkook mula resah. Pagi-pagi lagi rumah dia penuh darah, dah lah pintu terbuka. Seorang budak yang bermain bola terus melihat kejadian itu dia memberitahu ommanya. Jungkook mengambil jaket hitam,dompetnya dan kaca mata hitam lalu memandu kereta terus ke lapangan terbang.
Sesampai sahaja ke lapangan terbang dia letak sahaja kereta di mana-mana dan pergi ke kaunter lapangan terbang.
Polis memeriksa badannya. Setelah selesai dia pun menaiki kapal terbang itu.
Hatinya tidak tenang.......
Apa perlu dia buat. Matanya dari tadi memandang ke arah tingkap kapal terbang itu. Pramugari yang membawa sebuah troli makanan memberi Jungkook air hundred plus but Jungkook hanya menolah penawaran pramugari itu.
Lama juga mahu tiba ke Canada. Di dalam beberapa jam baru tiba. Dia menyewa rumah du tingkat. Selepas barangnya siap dibawa masuk ke rumah. Dia masuk ke bilik dan menghempaskan badannya ke atas katil lalu memandang ke arah siling kipas.
Apa aku kena buat ni! Harap polis kat Seoul tak cari aku sampai sini, aku tak salah dia tiba-tiba keluarkan pisau tu aku just elak and then terkena leher dia and budak tu! What she doing? Omg i'm scared now!
Arghhhhhhhhhh..........!!
Fuck!!!!!!!!!!!!!!
YOU ARE READING
[OG]•Last Christmas Last Love• [Irene + Jeon Jungkook + Eunha]
Fiksi PenggemarDua orang kawan rapat yang memang rapat daripada kecil hinggalah ke dewasa. Mereka pun mengikut haluan mereka selepas tamat belajar. Tetapi hidup Jungkook tidak tenang selepas orang mengatakan dia cuba membunuh Irene. Dia pergi jauh dari negaranya...