Gözlerimi güneşin ılık ışığı ile araladım ve yataktan doğrulup ayağa kalktım.
Bu gün yeni okulumun ilk günüydü. Biraz heyecanlı olsam da ikizim Jen ile aynı okula gidecek olmak içimi rahatlatıyordu.Aşağıya indiğimde Jen'in çoktan kalktığını ve kahvaltı hazırladığını gördüm ve yanına gidip masaya oturdum.
"Günaydın"
O da bana bakarak,
"Sanada günaydın uykucu." Dedi sırıtarak.
Bende bir elim ile saçımı karıştırarak sofraya baktım,
"Bunu cidden sen mi hazırladın?"
Jen gülerek,
"İnanmayacaksın ama evet." Dedi ve ekledi;
"Hadi geç kalkacağız çabuk kahvaltını et, ben yukarı çıkıp hazırlanıcam." Dedi ve yukarı çıktı.
----------
Kahvaltımı ettikten sonra yediklerimi hızlıca topladım ve yukarı çıkıp dişlerimi fırçaladım.
Odaya girdiğimde Jen makyaj yaparken bende ne giyeceğime karar vermeye çalışıyordum.Kıyafetlerimi giydikten sonra bende hafif bir makyaj yaptım ve Jen ile evden ayrılıp okula doğru ilerlemeye başladık
---------
Annem ve babam uzun bir süredir yurt dışında kaldıkları için nerdeyse onları hiç görmüyorduk. Sadece para yolluyorlardı o kadar. Çocukluğum ikizim ve hizmetçimiz ile geçmişti. Ama hizmetçimiz vefat ettikten sonra Jen ile ikimiz kalmaya başladık.
---------
Okula sohbet ede ede gelmiştik ve Jen kantine gideceğini söyleyip benden ayrılmıştı. Zaten sınıflarımız ayrı olduğu için çok sıkıntı yapmamıştım.Sınıfıma girdiğimde kolej olduğu için çok kalabalık olmadığını gördüm ve boş sıra aramaya başladım.
Köşede 4. Sıra boştu ve oraya çantamı koydum.
Çantamı koyduğum anda arkadan birisi seslendi,
"Orası dolu."
---------
ŞİMDİ OKUDUĞUN
-Park Jimin'in yıldızı-
ספרות חובביםPark Jimin gerçek yıldızını bulmuştu. Ve onu kaybetmekten korkuyordu. Ancak Yıldızı ona ebedi bir şekilde kilitlenmişti.