Ona anlatmaktan vazgeçmişti. Çünkü eğer anlatırsa başına birşey gelir diye korkuyordu. Çünkü o korkunç adam ona " Seni öldürmek zorunda kalabilirim" demişti.
Chole korkusundan dolayı hocasına anlatmaktan vazgeçmişti.
"Chole sen iyi değilsin git bir elini yüzünü yıka"
"Pekala hocam" demişti ama tuvalete giderken içinde bir huzursuzluk vardı.
Tuvalete gittiğinde kusacaktı sanki elini yıkadı fakat yüzünü yıkarken arkasından birisinin geçtiğini farketti.
Daha sonra ise kapı dışardan kitlendi. Ne kadar çok bağırıp çağırsa da sesini bir türlü duyuramıyordu.
Bir kaç dakika sonra nefesi kesilmeye başlamıştı. Çünkü tuvaletler de cam olmadığı için birde üstüne kapı kitlendiği için zavallı Chole nefes alamıyordu.
Daha sonra gözleri karardı. Ve yere düştü. Bayılmıştı.
Kendine geldiğinde onu başında bekleyen doktorlar karşıladı. Baştan çok korktu çünkü doktoru o korkunç adam sanmıştı. Daha sonra kendine geldi.
"Nerdeyim ben?"
"Chole korkmana gerek yok şuan hastanedesin."
"Neden?"
"Bayılmıştın bizde seni buraya getirdik yani endişelenmene gerek yok."
Chole içinden bir off çekti ama hiçbirşey hatırlamıyordu. Elinle kafasını kaşımaya kalktı o da ne başında kocaman bir sargı bezi vardı. Bunu hisseder hissetmez bir çığlık patlattı. Yanındaki doktor hemen müdahele etti.
"Şşt sakin ol bir şey değil sadece düşerken başını yere çarpmışsın ama Allah'tan kafatasın zarar görmemiş."
Chole bunu duyar duymaz sakinleşti en azından içi rahatlamıştı. Daha sonra doktor gitti. Ama giderken bir kağıt yere düşmüştü onu almak için yatağından kaktı. Kağıdı eline aldığında ikinci bir şoktaydı. Çünkü kağıdın üstünde
babasının ismini görmüştü."Michel Beaty' den bir mektup."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gizemli Cinayetler
Misteri / ThrillerGece uyuyamamak,bir cinayetin tanığı olmak için bir sebep miydi ? Chole için öyleydi belki.. Belki de.. Gece uyuyamamak,sadece cinayet tanığı olmak için değil ; bir sonraki cinayet kurbanı olmak için de bir sebep olabilir di. Chole için..