sign

22 2 0
                                    

1. Przypadkowo cie poznałam, zabrałeś moje serce i nigdy nie oddałeś. Zaczęłam sie przed tobą otwierać. Ty to wykorzystałeś. Mijały dni, ja gasłam z każdą minutą...Ty sie mną nie przejmowałeś, ale to zrozumiałam.

Ref. Tęskniłam tak bardzo. Nie miałam nawet siły płakać. Powiedziałeś, że to jeszcze sie nie skończy, ale ja zapomniałam. Chciałam, ale mi się nie udało. Czekałam tylko na twój znak..

2. Zraniłeś mnie, moje serce. Straciłam nadzieję na lepsze życie i to wszystko przez ciebie. Mam ochote rzucić telefonem i pobiec gdzieś, gdzie będe sama i o tobie zapomne. Ale nie umiem.. tęsknie i patrze w gwiazdy, ale nawet one mi o tobie przypominają.

Ref. Tęskniłam tak bardzo. Nie miałam nawet siły płakać. Powiedziałeś, że to jeszcze sie nie skończy, ale ja zapomniałam. Chciałam, ale mi się nie udało. Czekałam tylko na twój znak..

3. Tak było do czasu.. Znów napisałeś, przepraszałeś. Mówiłeś że nie chciałeś. Byłam załamana, szukałam miłości. Trafiło na ciebie. Zaczęlismy się poznawać od nowa. Na mojej twarzy znów pojawiła sie nadzieja. Ale wiem, że nigdy nie bedzie jak kiedys...Boje sie utrary,zapomnienia. Ale pozwólmy aby o tym wszystkim zadecydowł nas los.

Ref. Tęskniłam tak bardzo. Nie miałam nawet siły płakać. Powiedziałeś, że to jeszcze sie nie skończy, ale ja zapomniałam. Chciałam, ale mi się nie udało. Czekałam tylko na twój znak..

spis chaosu || my songsOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz