Güçlü Kal..

33 3 0
                                    

Kerem'e attığım mesajdan sonra yemek yedim , televizyon izledim.Hep aklıma onlar geliyordu.Güçlü kalıcaktım yılmayacakdım .Onlara inat mutlu olacaktım.Tam bunları düşünürken Melis geldi.

-Em ? Nerdesin kızım ya bu halin ne noldu sana

Tam cevap verecekken telefonum çaldı arayan Aksel di.

-Emily ?

-Aksel

-Emily nasılsın en son okuldan giderken gördük seni bidahada kimse haber alamadı sesine noldu iyi misin ?

-İyiyim aksel boşver sen benim dinlenmeye ihtiyacım var sonra konuşsak ?

-Peki İyi geceler

-Sanada

Melis hemen lafa girdi

-Kızım bu sesinin hali ne amcamlar bu sesini duysalar veya bu halini görseler varya

-Annemle konuştum zaten fark etmedi bile boşver neyse gel odama çıkalım anlatayım

-Tamam

Ve odama çıktık ona her şeyi anlattım .Ağladım yine her zamanki gibi.

-Ya canım ağlama ya bak gözlerinde mosmor oldu vay adiler ya

-Adi ? One demek

-Bitch bitch varya ondan

-Hah ya melis ya bu halimle bile güldürmeye çalışıyosun

-Tabi kızıım neyse sen dinlen yarın da gelme okula bende eve gidiyim amcamlarda gelir az sonra kendine iyi bak ağlama sakın ha

-Tamam görüşürüz

-Baybayy diyip gitti.Bende tekrardan uyudum...

--------------------------------------------------------------------------------___----------

Sabah uyandığımda saat 13:00 dı .Baya da uyumuşum yani .Aşşağıya indim annemler madanın üstüne not bırakmışlardı .

"Kızım biz işe gidiyoruz .Sabah seni uyandırmaya geldik .Kötü gözüküyordun bizde dinlenmen için uyandırmadık .Kendine iyi bak ilaçların masanın üstünde adaçayınıda içiyorsun öptüm annen !"

Canım ya nasılda düşünürmüş .Sonra üstümü değiştirmeye odama çıktım.Aynada kendimi gördüğümde o kısık sesimle çığlık attım.Bu tipim neydi böyle ? Hemen insan olmam lazım diyerek hemen banyoya girdim .Yüzümü yıkadım maske yaptım üstüme hiç çeki düzen vermedim nike eşofman takımımı giydim. Saçımı at kuyruğu yaptım.Altıma da Airmax lerimi giydim.Aşşağıya inip kahvaltımı yaptım.İlaçlarımı içtim ve koşuya çıktım.Hava çok güzeldi .Ben böyle koşarken birden bir yere çarptım fil e çarptım zannettim bir an .Kafamı kaldırmam la Kerem öküzünü görmem bir oldu .

-Oo Kaçak da burdaymış.

-Bana kaçak deme

-Peki kaçak

-Of ne istiyosun Kerem

- SENİ.

Emily'nin GünlüğüHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin