8.Bölüm-Seni Seviyorum-

661 39 17
                                    

k-tekrar dene!onları bulmak zorundayız.caroline'nı bulmak zorundayız.anladın mı beni.zaten yakında buluruz vampirlerim şehrin her yerini arıyorlar.nereye gizlenmişseler gerçekten iyi gizlenmişler.ama eninde sonunda bulunacaklar.

 bonnie aklına gelen fikirle hemen bella'yı aradı sonuçta o da bir cadıydı ve yardım edebilirdi.bella'dan çok fazla  yardım istiyordu.bu yüzden ona karşı çok mahçuptu.ama şu an bunu düşünmek için iyi bir zamanlama değildi.hemen numarasını tuşlayıp onu aradı.uzun süre çaldı ama açan olmadı.bonnie acaba o da mı kayboldu diye düşündü.tam telefonu kapatıyordu ki telefonu bir adam açtı.

x-merhaba bonnie

b-hey  siz kimsiniz?ve arkadaşım  nerde?

x- bella'yı ve diğer arkadaşlarını görmek istiyorsan hemen okul deposuna gel 

b-hey onlar...alo...alo orda mısınız. ahhh lanet olsun! klaus napıcaz..

k-okul deposuna gidicez.

b-kesin bir tuzak kurmuşlardır.

k-umrumda değil bonnie oraya gidip onları alıcaz o kadar.hazırlan gidiyoruz.

 klaus'un arabasıyla birlikte 5 dakikaya okulun önüne geldiler.koşarak okul deposuna girdiler.klaus gördüğü kişi karşısında donup kaldı.çünkü bu...

k-marcel

m-nasılsın eski dostum

k-onları bırak marcel senin derdin benle.

m-hey daha gece yeni başlıyor

k-marcel sana onları rahat bırak dedim.emin ol beni sinirlendirmek istemezsin çünkü sinirlendiğimde neler yapabileceğimi en iyi sen bilirsin mesela burayı senin başına yıkarım.

m-bir an korktum gerçekten ama şimdi korkutma sırası bende mesela güzel caroline'nın kalbini çıkarsam nasıl olur.-marcel bu sırada caroline'na doğru giderken klaus melez hızıyla gidip marcel'in kalbini çıkarır.-

k-bay bay dostum.

  klaus etreafa bakınır ama marcel'in vampirlerin çoktan gitmiştir.hemen caroline'nın iplerini çözer.bonnie de jeremy,bella ve stefan'ın iplerini çözer.

st- o adamın bir derdi vardı senle.yani senin yüzünden bizi kaçırdı dimi?

k-evet.ama sonunda sizi kurtaranda bendim

c-stefan!

st-tamam.

j-yardımın için sağol.

k-önemli değil neyse gidelim burdan

      önde bonnie,jeremy,stefan,bella arkada caroline ve klaus ilerliyordu.klaus gözlerini caroline'dan kaçırmıyor ve sürekli ona bakıyordu.caroline'da durumun farkında olup sürekli yere bakıyordu.

c-yine aynısı oldu

k-ne?

c-yine başımı belaya sen soktun ama kahramanımda sen oldun.

k-bak ben üzgünüm marcel'in böyle bir şey yapıcağını tahmin edemezdim.emin ol bir daha böyle bir şey olmasına izin vermicem.

c-önemli olan günün sonunda gelip beni kurtarman ben gerçekten her şey için sana teşekkür ederim.

k-önemli değil aşkım

c-klaus

k-efendim aşkım

c-lütfen böyle söyleme

k-neyi aşkım

c-bunu işte aşkım

ÖLDÜKTEN SONRAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin