Tori
''Weet je het zeker?'' Vraagt mijn moeder voordat ze het formulier invult.
''Ik weet het honderd procent zeker, ik wil dit doen'' Verzeker ik haar. Ze slaakt een zucht en leunt tegen de stoel.
''Dit is iets voor jongens, niet voor meisjes'' verteld ze me.
''Dat maakt niet ut. Ik wil proberen boksen, al is het maar voor een keer.'' zeg ik.
''Je kunt maar beter niet gewond raken, ik heb gezien hoe slecht-''
Ik onderbreek haar. ''Er zal niet gewond raken, ik beloof het.''
''Beloofd?'' Vraagt ze me.
''Beloofd.'' Ik knik en verlaat de kamer, om te helpen het eten klaar te maken.
''Je moeder probeert je nog steeds overtehalen, is het niet ?'' Vraagt mn vader als ik de keuken inloop.
''Yup.'' Ik zucht. ''Ik hoop dat ze het binnenkort toch goed vindt.''
''Maak je geen zorgen. Ik zal haar overhalen. Ik kan niet wachten om moves tezien als deze.'' Zegt hij, terwijl hij in de lucht spring met zn arme zwaait en een rare trap geeft.
''oke, pap'' Ik begin hard te lachen. ''Ik zal ervoor zorgen dat de coach me niet zo leert boksen als jou.''
''Ik denk dat dat het beste is.'' Hij probeert verdrietig te kijken. Mijn vader is een grote grappenmaker. Mijn vader gaat verder met koken, wanneer ik de keuken verlaat en richting mijn kamer loop.
Ik start mijn laptop op en zoek dingen over boksen. Ik wil er zo veel mogelijk over weten voor mijn eerste boksles. Ik kijk nog een paar filmpjes van boksers voordat ik naar beneden moet om te eten.
''Ik kom!'' Roep ik naar beneden voordat ik mijn laptop afsluit. Ik ga aan tafel zitten en start met eten.
''Hoelaat begint je boksles morgen ?'' Vraagt mijn moeder.
''Volgensmij 8 uur 's ochtens, ik zal zo even kijken.'' Zeg ik.
''Ik vindt het nog steeds eng, straks breek je je neus, of je arm.'' Zegt mijn moeder. Ze houdt haar hand voor haar mond.
''Maak je niet zo'n zorgen. Ik heb al verteld dat er bijna alleen maar meisjes zijn. En trouwens, ik moest van jou aan een sport gaan doen deze zomer, toch ?''
''Ja, maar niet boksen.''
''Ik denk dat ze het wel kan.'' verdedigd mijn vader me. Hij pakt mijn moeders hand om haar te kalmeren.
''Je hebt vast gelijk. Ik overdrijf misschien een beetje. Ik hoop dat je het boksen leuk gaat vinden.'' Mijn moeder lacht.
''Ik hoop het ook.''
---------
Wat vonden jullie van het eerste hoofdstuk ? Harry komt in het volgende hoofdstuk !! ^^
Vote & comment something, tysm.