???:Huarghh 😧 .... new school , new story and ... new 'friends'
(Hai welcome to my life and jgn menyesal....)
Aku Bae Jinyoung a.k.a Jinyoung .
Nae aku 'loner' .... wae? Sbb diorang pikir aku tak betul ...Tapi ada something yg diorang tak tahu . Aku ada deria keenam ... heheh super natural right?
Aku nampak 'benda' tu time aku umur 18 . Paling tak bleh lupe .
First time masa pindah ke dorm kolej . Masatu...
Tut..tut...tut
???:Bangun~
Suara separa berbisik di telinga Jinyoung .J:Hmm~ o-buen shi~ (lima minit)
Tiba2 terasa seperti seseorang menghela nafas di muka Jinyoung .
Apabila Jinyoung mencelikkan mata .
???:Kau nampak aku?
Betapa terkejutnya Jinyoung apabila terpampang muka seorang yeoja berusia dlm lingkungan 30-an menegurnya.
Dlm keadaan muka yg pucat serta mengerikan ....
J:(Huh ... itu mimpi itu mimpi hantu tk wujud) .
Kata Jinyoung dlm hati sambil memejamkan matanya .
Tapi dlm masa yg sama aku boleh berkomunikasi dgnnya tanpa sedar ...
???:Kau nampak aku~Hahahah...
(Bayang sendirilah mcm mana hantu mengilai)DBUKK!!
J:Wahh , daebak!
Dengan sekuat hatinya Jinyoung menolak hantu itu jatuh ke bwh katil ....
J:(Weyhh! Korang nampak tak aku bleh pukul hantu .... weyhh!!)
???:Yarghh sakitlah!
J:(Ewah hantu pun ada rasa sakit). Tau pun sakit kalau tak nk mkn penumbuk aku free , baik kau bla dari sini kacau org tido je...
???:Nae ... mianhei
Kemudian , hantu itu bow kepada Jinyoung lalu hilang dari cahaya dari sinaran bulan yg menembusi tingkap .
Skip...
Dan disebabkan kejadian itu ada sahaja makhluk yg tidak bernyawa lagi akan mengganggu Jinyoung ...
Serta hampir setiap tahun Jinyoung akan pindah ke kolej lain kerana tidak tahan dgn gangguan makhluk2 tersebut ...
Biasalah ank Ceo terkemuka Seol tapi berperangai pendiam dan suka menyendiri tidak seperti bapanya yg merupakan ceo paling berpengaruh dia Seol ...
Sehinggalah...
--------------------------------------------
Jeng jeng jeng ...
Ha amcm merepek kan...
Jgn lupe vote and comment ...Ok bye 💕...
YOU ARE READING
🍃Lonely lovers🌼
FanfictionKisah seorang namja yg dlm sedar mempunyai deria keenam . Dlm masa yg sama terjumpa dgn seorang yeoja yg meminta bantuannya untuk mencari sesuatu yg hilang ..... ? "...Weyh tgk loner tu dia ckp sorang2 lagi lah... Pftt patutlah takde kwn" "Aku rase...