???:"Huargh!!!...Huh ngantuknya"
???:"Aik mcm mana aku bleh ada dekat dlm kelas ni? . Semalam tertidur dlm kelas ke?"
???:"Eh...Rose!!! . Weyh mcm mana aku bleh tertido dlm kelas?"
Tetapi apabila ditanya Rose hanya mempamirkan muka selamba...
???:"Hey!! Aku tanya ni.... Weyh!!! aku kata berhenti ber-...hen..tilah?"
???:"Yargh...di-...dia boleh tembus a-...aku!!😲"
???:"Hello...hello...hellooo"
Kata yeoja itu sambil melambai-lambai tgnnya ke arah semua org yg melalui lorong itu...
Rose:"Hikss....Haerin maafkan aku ... hiks.. aku terlambat..."
Hyun:"Alah Rose .... bukan salah kau ... mungkin dh takdir dia..."
Rupanya perbualan mereka tadi didengari oleh seorang yeoja yg masib dlm kebingungan .
Haerin:"Hah!!...Pftt...HAHAHA weyhh lawaklah haha ... ha ... ha ... hikss .... aku dh mati ke?!😭"
Mati gelak tawa Haerin apabila dpt tau yg dia sebenarnya sudah mati...
Haerin:"Ahaaa...omma...hikss"
Baejin:"Dh knp kau meraung kat sini?"
Haerin:"Hah...😢 . Kau ... kau hantu ke??"
Baejin:"Merepek ape sey aku org lah!!"
Haerin:"Kau...kau bleh nampak aku"
Baejin:"Owh kau hantu ke...setahu aku semua hantu muka pucat,darah sini darah sana . Nak tipu pun budak kecik boleh lah"
Haerin:"To..tolong aku... Aku nk jumpa mak aku , aku nk tahu mana kubur aku"
Daniel:"Hoi , Baejin...kau buat apa kat situ hah!!"
Teriak Daniel dari jauh...
Baejin:"Takde pape ada budak comfess kat aku . Abaikanlah kajja (mari)"
Haerin:"Hoi!! Bila masa aku-"
Daniel:"Huiyoo baru masuk sekolah dh famous..."
Haerin :"Taguna..."
Daniel:"(Aik tapi mana budaknya? Laju benor jalan . Kene rejectlh tu...😥)"
Daniel berlalu pergi dan tanpa pengetahuannya Haerin mengikutinya dari belakang .
Daniel:"Apasal tetiba seram sejuk ni? (Jgnlah mcm2 dh lah koridor ni sunyi ... Adoi cabut je lah 🏃)"
Sepantas kilat mengalahkan cheeta , Daniel berlari meninggalkan koridor itu ... 😆
------------------------------------------------------
Morning...Jgn lupe vote ok , ckp
je kalau ada slh ke
kurang ke ok😅.....
YOU ARE READING
🍃Lonely lovers🌼
FanfictionKisah seorang namja yg dlm sedar mempunyai deria keenam . Dlm masa yg sama terjumpa dgn seorang yeoja yg meminta bantuannya untuk mencari sesuatu yg hilang ..... ? "...Weyh tgk loner tu dia ckp sorang2 lagi lah... Pftt patutlah takde kwn" "Aku rase...